Новини Одеси та Одеської області

Чому там ламатися: неприємні сюрпризи датчика положення колінчастого валу

Чому там ламатися: неприємні сюрпризи датчика положення колінчастого валу

Є дві важливі функції, які виконує датчик положення колінвалу. Одна з них зазначена в назві: визначення положення цього валу. Однак це не все.

Даний датчик також необхідний для того, щоб визначити момент проходження поршнями двигуна мертвих точок зверху та знизу в циліндрах. Ця інформація надходить ЕБУ і використовується для управління системою запалення та упорскування палива, а також для коригування фаз газорозподілу. Без ДПКВ блок управління не зможе регулювати такі параметри:

  • час подачі палива
  • кількість палива
  • кут випередження запалення
  • синхронізація роботи колінвалу та розподільних валів

Остання потрібна для того, щоб нормально функціонував адсорбер — пристрій для видалення забруднень з палива. Загалом, датчик положення колінвала – «очі та вуха» ЕБУ, без яких не зможе коректно працювати запалювання, а заразом і двигун.

датчик положення колінчастого валу

 

Що може статися з датчиком ПКВ і як це себе виявляє

У водіїв є поширена омана, ніби цей датчик влаштований так просто, що ніколи не ламається. Однак примітивний пристрій не гарантія відсутності поломок, це причина, через яку ДПКВ не підлягає ремонту. Якщо він вмирає, то робить це швидко і відразу, після чого залишається тільки замовляти новий датчик колінчастого валу Сенс. Виявити смерть датчика можна досить швидко, якщо ви знаєте, які неприємності з авто на неї вказують:

  • Невдалий запуск двигуна: Якщо датчик положення колінвала не працює, ЕБУ не знає, коли поршень знаходиться у верхній або нижній точці ходу, що призводить до невдалого запуску двигуна або зовсім до відсутності запуску.
  • Нестабільна робота двигуна: Датчик положення колінвалу використовується ЕБУ для визначення фаз запалення та подачі палива. Якщо датчик не працює, ЕБУ не зможе правильно визначити фазу запалення та подачу палива, що дестабілізує роботу двигуна.
  • Несправність системи контролю викидів: Якщо датчик не працює, система контролю викидів може перестати функціонувати, що призводить до високої витрати палива та підвищених викидів.
  • Нестабільна робота холостого ходу: Без датчика ЕБУ не зможе коректно контролювати холостий хід, що також спричиняє підвищену витрату палива.

 

Чи спостерігаєте подібне? Краще відразу змінювати — діагностика датчика справа клопітна і не виправдовує себе. Вартість нового невисока, тому завжди простіше просто позбутися підозрілого старого ДПКВ, а потім шукати інші причини, якщо заміна не допоможе.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції