Одеська реклама продовжує кермувати, а заразом піднімає настрій, і це правильно, нехай навіть часом і виходить не дуже. Ну а як такому серйозному закладу як оптика бути в таких випадках? Ну хіба що, як це зазвичай буває, покликати потенційного клієнта фотографією чоловіка чи жінки в окулярах. Тут головне, щоб на фото окуляри були ну дуже личить і будь-хто зрозумів, що вам сюди. Нудно і не нове, правда? Виявляється, є інші способи. Чисто одеські.
Саме виключно одеський рекламний хід зафіксували ми в одній із оптик міста. Біля входу відразу під найменуванням оптики (звичайно, вона має бути «іменною») виставлено таблицю для перевірки зору. Усім відома начебто таблиця, де перший рядок («Ш» і «Б») – величезні літери, далі трохи менші і так далі, так далі. Спочатку мені здалося, що саме таку класичну таблицю (тільки в мега-розмірі) для перевірки зору навіщось виставили зліва від входу. Придивилася – ні, таблиця схожа, але зовсім інша. Рекламно-одеська.
Ви тільки придивіться: перший рядок – зовсім не класичні «Ш» і «Б», а суто одеське «ША». Ну, в сенсі, не хвилюйтеся. Далі йдуть (знову ж таки, чисто одеські) імена, назви та «поняття», зменшуючись у розмірі, як і належить у подібних таблицях:
Дюк
Море
Бички
Пляжі
Одеса (виділена червоним)
Привіз
Дерибас
Гуморина
Ланжерон
Ось дрібниця начебто, а все ж таки рекламний хід собі такий оригінальний. До речі, поки я фотографувала «нововведення», співробітниця оптики з рекламною новинкою сказала: «Ви не одна така. Багато хто спочатку придивляється, усміхається, а потім смартфон дістає… До речі, ви якісь окуляри носите? У нас ціни хороші!».
Читайте також:
- Одеські штучки: як назвати заклад, щоб « пройняло»?
- На одеському бульварі Жванецького з’явився дивовижний об’єкт.
Фото автора