Новини Одеси та Одеської області

Банкомат не віддає картку: що потрібно зробити

Банкомат не віддає картку: що потрібно зробити

Банкомат не повертає пластикову картку: з такою проблемою стикалися багато хто. Картку вставлено в картридер і забрано, але повернути її не виходить. Ситуація, звичайно, неприємна, тому слід знати, як вчинити у такому разі.

Чому банкомат не повертає пластик

Банкомат – досить складне електронне обладнання, чимось схоже на наземний ігровий апарат для розваг . Причин, з яких банкомат відмовляється повернути картку, є декількома:

  • PIN-код введено неправильно три або більше разів поспіль;
  • закінчився термін дії картки або вона заблокована банком;
  • пластик пошкоджений або розмагнічений;
  • банкомат «вирішує», що зроблено спробу провести підозрілу транзакцію, наприклад обнулити рахунок;
  • картку вчасно не забрали після виходу.

Частою причиною неповернення картки є програмний збій обладнання. У такому випадку на моніторі висвічується системне повідомлення про те, що апарат несправний або у його функціонуванні сталася помилка. Але якщо обладнання продовжує запрошувати користувача до обслуговування, забравши при цьому його картку, можна бути впевненим, що пластик не застряг, а утриманий «усвідомлено».

Як правило, при цьому апарат видає чек із зазначенням коду (причини) утримання картки. Чек потрібно забрати, оскільки він знадобиться для подання заявки на повернення картки. Якщо ж банкомат квитанції не надає, засмучуватися не слід: це не стане приводом для відмови у заміні картки.

Банкомат

Перші дії після відмови віддати картку

Отже, банкомат забрав картку та не бажає її віддавати. Що необхідно зробити насамперед? Насамперед потрібно натиснути і кілька секунд утримувати кнопку скасування транзакції. Нерідко примусове скасування спрацьовує: апарат повертає пластик.

Якщо нічого не вийшло, слід залишатися біля банкомату протягом півгодини, оскільки техніка може передумати: відновить роботу після збою і поверне картку. Якщо цього не сталося, потрібно буде зв’язатися з банком – тим, який володіє обладнанням. На банкоматі завжди є найменування банківської установи та номер телефону для зв’язку. Зручно, коли пристрій розташований у приміщенні банку: достатньо звернутися за допомогою до співробітників.

Що потрібно зробити додатково

Якщо банкомат відмовився повернути свою картку, слід зателефонувати до свого банку, повідомити особисту інформацію та дані пластику, а також дати відповіді на стандартні контрольні питання для ідентифікації особи. Після цього співробітник пояснить, які кроки потрібно зробити.

Рекомендується заблокувати картку через інтернет-банкінг. Це особливо важливо, якщо причиною утримання картки є несправність банкомату. Блокування збереже кошти на рахунку: можна не переживати, що згодом грошима скористається стороння особа.

Якщо картку не повернув банкомат чужого банку, потрібно спочатку зателефонувати до банківської установи, яка обслуговує обладнання (про це сказано вище), а потім – до свого банку та діяти за вищеописаною процедурою. Можливо, від банку потрібно взяти листа з підтвердженням утримання картки, який надається компанії власнику банкомату. Це залежить від політики конкретного фінансового оператора. Блокування пластику буде корисним у будь-якому випадку.

Незалежно від причини утримання банківської картки, відновити її не важко. На це піде якийсь час, але кошти будуть надійно збережені, якщо все зробити правильно.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції