Компанія «Одесагаз-Постачання» просить своїх клієнтів своєчасно розраховуватися за спожитий газ.
Відповідне оголошення опубліковано на сторінці компанії у Facrbook.
«Наша компанія розуміє надзвичайну важливість отримання кожним українцем блакитного палива та докладає задля цього максимум зусиль. Ми постачаємо газ в повному обсязі всім нашим клієнтам без винятку.
В даний час важлива відповідальність.
Сплачений Вами рахунок – це гарантія подальшого забезпечення населення та промисловості природним газом»,
– йдеться у повідомленні.
Інформацію щодо нарахувань та електронну квитанцію для розрахунку можна отримати:
- в особистому кабінеті для побутових споживачів на сайті ТОВ «Одесагаз-Постачання»;
- у чат-ботах у Viber та Telegram;
- у фахівців Контакт-центру за телефонами: (0800) 20-10-04; (093) 170-36-66 (з 08:00 до 19:00 години);
- у фахівців абонентських дільниць з понеділка по п’ятницю (з 09:00 до 14:00 години).
Якщо у вас немає змоги передати показники газового лічильника Оператору ГРМ – АТ «Одесагаз», сплачуйте за фактично спожитий вами газ.
Фото з Facebook-сторінки компанії «Одесагаз-Постачання»