Ключові моменти:

  • Реконструкцію Іванівського шляхопроводу профінансує Японія — без витрат з бюджету Одеси.
  • Міст визнано аварійним ще в 2021 році, рух обмежено.
  • Проект передбачає повну заміну мосту та нові інженерні мережі.

Реконструкція Іванівського шляхопроводу в Одесі

Під час громадських слухань щодо бюджету Одеси на 2026 рік повідомили, що уряд Японії виділить кошти на капітальний ремонт Іванівського шляхопроводу. Проект реалізують як міжнародну технічну допомогу — міська скарбниця не буде задіяна, підкреслив голова департаменту економічного розвитку Андрій Розов.

По темі: Ремонт «втомленого» Іванівського мосту в Одесі знову подорожчав

Роботи заплановані на 2027 рік, а фінансування Одеса розраховує отримати вже в 2026-му.

Згідно з проектним портфелем інвестицій на 2026 рік, орієнтовна вартість ремонту — 1,75 млрд грн. Технічний проект на платформі DREAM передбачає масштабні роботи:

  • повний демонтаж аварійної конструкції та будівництво нового мосту;
  • монтаж нової контактної мережі для тролейбусів;
  • сучасне зовнішнє освітлення;
  • систему відведення дощових вод;
  • перенесення всіх інженерних мереж — газових, електричних, зв’язку, ЛЕП 110 кВ і залізничних комунікацій.

Чому ремонт шляхопроводу такий важливий

Іванівський міст, побудований у 1967 році, є ключовим транспортним вузлом Одеси, що веде, зокрема, до аеропорту. Через нього проходять важливі маршрути громадського транспорту, включаючи тролейбуси і маршрутки, а також приватні автомобілі. Однак стан конструкції погіршувався роками, і в 2021 році об’єкт визнали непридатним для експлуатації.

Уже кілька років рух по мосту обмежений, встановлено заборону для транспорту масою понад п’ять тонн, а пішохідні проходи огороджені. Наприкінці 2024 року обмеження були продовжені до кінця 2025 року. Його реконструкція постійно відкладається через проблеми з фінансуванням і військовим станом.

Читайте також: Великий крок для маленьких пацієнтів: Італія дає 30 млн кредитів на новий корпус в Одесі

Запитати AI:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі