Ситуацію прокоментував депутат одеської міськради Петро Обухов.
Він зазначив, що Аркадійське плато після будівництва всіх запланованих будинків матиме понад 16 тисяч квартир, де мешкатиме до 50 тисяч осіб.
Наразі всі проїзди на плато не пов’язані в мережу та є по суті тупиковими. Проїзд повністю залежить від вулиці Генуезької. Вона вже перевантажена і буде перевантажена ще більше, коли добудуються та заселяться нові будинки. У мерії існує проект розширення її з 3-х до 4-х смуг.
Однак розширення дороги не вирішить транспортної проблеми у цьому районі. Тож у мерії розробили план внутрішніх проїздів. Якщо збудувати чи розширити дороги з цього плану, то у мешканців Аркадії з’являться альтернативні маршрути – можливість виїхати на вулицю Академічну, Французький бульвар, або майже одразу на Балтиморську (Посмітного).
Але реалізація цього плану, за словами Обухова, залежить від доброї волі забудовників.
“Деякі з них погодилися трохи поступитися “своїми” землями заради спільної мети. Але деякі інші не хочуть про це і чути, і навіть записали у свою прибудинкову територію ділянку, яка по земельному кадастру виділена під будівництво дороги! На жаль без цієї ділянки не вдасться реалізувати весь план взагалі!”, – написав депутат на своїй сторінці у Фейсбук.
Поки що в мерії вирішили залишити все як є та замовити транспортну модель (не 3D модель) району, щоб зрозуміти доцільність будівництва нових проїздів в Аркадії.
Але якщо на той час будинок уже буде зданий, це буде виглядати як крадіжка владою у мешканців прибудинкової території, зазначає Петро Обухов. Тому реалізувати план буде неможливо.
“Звичайно, про все це треба було думати перед тим, як видавати землю та дозволи на забудову Плато, а не зараз. Але маємо те, що маємо. Я вважаю, якщо не реалізувати цей план зараз, то наслідки будуть жахливими”, – додав депутат.
По темі: Одеські депутати хочуть перевірити стан маршруток після скарг пасажирів