Фахівці ДТЕК Одеські електромережі відновлюють роботу щодо фіксації показань електролічильників у мешканців.
Про це повідомили у прес-службі компанії.
Там пояснили, що контрольні дані лічильника допомагають у коректному нарахуванні електроенергії, що споживається, щоб клієнти отримували точні рахунки від постачальників. Роботи розпочнуться з 18 квітня.
Безпосередньо до будинків і квартир контролери не заходитимуть. Роботи будуть проводитись виключно з лічильниками, розташованими в міжповерхових щитових, щитових на сходових клітках та опорах ліній електропередачі (для приватного сектора). Без дзвінків у квартири та будинки. У разі неможливості зняття показників компанія просить жителів міста та області сприяти співробітникам ДПЕК Одеські електромережі та надавати їм доступ до лічильників.
Як зрозуміти, що це працівник компанії?
- Спеціалісти ДТЕК Одеські електромережі здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення працівника компанії. На першу вимогу він має пред’явити його клієнту.
- Техніки будуть одягнені у спецодяг із нанесеними логотипами ДТЕК.
- Фахівці оглядають лічильник, не пропонують жодних інших послуг та не приймають плату від клієнтів.
- Під час роботи працівник може заносити дані до смартфону або паперового носія.
Війна в Україні змусила багатьох мешканців Одеси та області покинути свої будинки, і вони не можуть передати фактичні покази лічильників. Тому компанія проводить розрахунок середніх показників згідно із щомісячним споживанням. З 18 квітня фахівці ДТЕК Одеські електромережі відновлюють зняття контрольних показів у клієнтів. Це дозволить перевірити точність роботи приладів обліку та звірити характеристики для коректного нарахування спожитої енергії.
З початку війни ремонтні бригади ДТЕК Одеські електромережі переведені в аварійно-відновлювальний режим роботи та готові оперативно повертати світло під час відключень. У разі пошкоджень через бойові дії працівники мають спеціальні інструкції щодо роботи в кризових ситуаціях та забезпечені всім необхідним для відновлення роботи обладнання.
Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Спеціалісти ДТЕК готові приймати звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: офіційні сторінки ДТЕК Одеські електромережі у фейсбуці та інстаграмі, чат-боти Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті ДТЕК Одеські електромережі. Також інформацію можна дізнатися через Viber-спільноту «ДТЕК info ОЕМ» та IVR-меню колл-центру:
- для стаціонарних телефонів +38(048) 705 90 90
- для мобільних телефонів +38 (068) 750 90 90, +38 (095) 750 90 90, +38 (073) 750 90 90, 0 800 409 090
- окрема лінія для юридичних клієнтів +38 (066) 750 90 90