Новини Одеси та Одеської області

У ДСНС розповіли, що робити, якщо відсутній мобільний зв’язок?

У ДСНС розповіли, що робити, якщо відсутній мобільний зв’язок?

У ДСНС розповіли про альтернативні способи комунікації між абонентами та виклик екстрених служб.

Якщо ваш мобільний телефон (смартфон) довго знаходиться за межами дії мережі мобільного оператора, насамперед перевірте його справність. Якщо мобільний телефон (смартфон) справний, це свідчить про відсутність зв’язку на певній території або місцевості. Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання), тому рекомендується мати при собі SIM-картки інших операторів із активним станом рахунку.

За відсутності мобільних мереж для здійснення екстрених викликів та зв’язку між абонентами є кілька альтернативних варіантів:

1. Основною альтернативою стільникового (мобільного) зв’язку є засоби стаціонарного провідного зв’язку (стаціонарні телефони). За наявності стаціонарного телефону у вашому приміщенні або у приміщенні ваших сусідів (знайомих, друзів), буде забезпечено безперебійний зв’язок з екстреними службами та іншими абонентами стаціонарного та мобільного зв’язку

2. У разі відсутності доступу до стаціонарних засобів телефонного зв’язку можна підтримувати зв’язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Facebook, Instagram тощо. Месенджери працюватимуть за наявності доступу до мережі Internet, у тому числі при підключенні до мережі Wi-Fi.

За необхідності виклику екстрених служб за допомогою будь-якого месенджера попередньо необхідно дізнатися номери телефонів, за якими зареєстровано роботу месенджерів відповідних служб або посилання на профілі офіційних сторінок у соціальних мережах. Цю інформацію попередньо можна отримати на офіційних сайтах екстрених служб (відомств) або зателефонувавши за номерами 101, 102, 103, 104, 112.

3. Використання мобільних телефонів як засобів радіозв’язку за прикладом рації. Для цього на мобільний телефон (смартфон) необхідно попередньо встановити спеціальні месенджери, наприклад, Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie.

Слід зважити, що в цьому випадку ваше спілкування не буде приватним. Його зможе прослухати хтось, якщо випадково чи навмисно потрапить на ту саму частоту. Перевага в тому, що ви можете бути на зв’язку з усіма учасниками діалогу. Для організації такого зв’язку потрібно домовитися з абонентами про виділений канал (простими словами частоту або діапазон) для спілкування. Частота (діапазон) вибирається абонентами довільно.

Радіус дії таких месенджерів варіюється від 60 до 100 метрів і залежить від можливих перешкод, оскільки найчастіше їхня робота побудована на основі технології Bluetooth (у підвальному приміщенні дальність зв’язку може зменшуватися до кількох метрів).

Слід пам’ятати, що будь-які месенджери необхідно завантажити заздалегідь за наявності стабільного доступу до мережі Internet, а також протестувати їх працездатність.

4. За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до мережі Internet рекомендуємо з дотриманням заходів безпеки забезпечити переміщення до найближчого об’єкта, обладнаного засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Об’єктами, які обов’язково обладнані стаціонарними засобами телефонного зв’язку є будівлі органів місцевого самоврядування, відділення пошти, пожежно-рятувальні частини, відділення поліції, станції швидкої медичної допомоги, представництва інших силових відомств (Нацгвардія, СБУ, ЗСУ, Поліція охорони).

– На випадок, якщо у кризовій ситуації ні у вас, ні у ваших близьких не буде жодних технічних засобів зв’язку, потрібно попередньо чітко домовитися про місце та час зустрічі. Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце – визначте точку та час збору та домовтеся, що чекатимете там, наприклад, протягом 24 годин, а потім вирушите далі до наступного пункту призначення. Маленьким дітям слід покласти в кишеню або вшити в одяг записку з повним ім’ям дитини, її батьків або інших контактних осіб, адресу та телефони. Дітей шкільного віку слід попередити, як діяти у разі, якщо не буде зв’язку.

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: