В умовах військової агресії РФ проти України комунальні служби намагаються забезпечити споживачів комфортними умовами проживання. Водночас багато підприємств, у тому числі газові служби, знову працюють у дистанційному режимі.
Компанія «Одесагаз-Постачання» нагадує, що працює у звичайному режимі обслуговування – завжди на зв’язку. За потреби споживачів просять звертатися:
до Контакт-центру за телефонами:
- 0-800-20-10-04 (дзвінки безкоштовні);
- (093) 170-36-66 (оплата за тарифами вашого оператора);
через чат-боти у Вайбері та Телеграмі:
- Вайбер: gazpostach.od.ua/support;
- Телеграм: gazpostach.od.ua/tsupport.
Інформацію також можна отримати на сайті підприємства (gazpostach.od.ua) або в особистому кабінеті.
Компанія «Одесагаз» з питань розподілу газу просить звертатися на багатоканальний телефон:
- (067) 443-31-04 (оплата за тарифами вашого оператора).
Газові компанії перебувають під постійною охороною та контролем. Цілодобово чергують аварійно-ремонтні бригади, які готові виїжджати на місце аварій.
Зі свого боку, компанії просять споживачів у цей непростий час по можливості оплачувати послуги з постачання та розподілу газу.
Ольга Новикова
Фото: 112.ua