За підсумками 2022 року вантажопереробка в Ізмаїльському порту збільшилася більш ніж удвічі, а в Ренійському — приблизно вп’ятеро.
Така статистика прозвучала в інтерв’ю в.о. голови Адміністрації морських портів України Олексія Вострикова, яке він дав виданню «Порти України» в останніх числах минулого року.
За інформацією АМПУ, порти на Дунаї продовжують приймати судна — щотижня понад 60 кораблів. Дві третини з них заходять по гирлу Швидке, яке належить Україні. Це гирло може пропускати судна з осадкою до 5 метрів.
У Дунайському регіоні втричі збільшено кількість лоцманів, зокрема, залучені фахівці з інших областей.
Якщо осадка більше п’яти метрів, судна проходять в українські порти на Дунаї через румунський канал Суліна.
Для забезпечення безпеки роботи гаваней на річці минулого року було проведено днопоглиблення в порту Ізмаїл. Наразі АМПУ виконує експлуатаційне днопоглиблення в акваторії морського порту Рені, запланована дата завершення робіт — другий квартал 2023 року.