Щоб привернути увагу покупців, недостатньо правильно розкласти товар на полицях у магазині. Для збільшення продаж необхідно використовувати також рекламні конструкції. Звичайні плакати та інформаційні борди вже навряд чи когось здивують, а ось використання у торгових залах РК-відеопанелей саме те, що потрібно.
Чому рекламні lcd панелі такі популярні?
Підвісні ультратонкі медіапанелі останнім часом стали дуже популярними. Їх все частіше можна побачити як у великих супермаркетах, так і маленьких магазинах. Ця рекламна конструкція має ряд переваг, завдяки чому її популярність зростає день у день:
- Завдяки своїм технічним характеристикам, lcd панель забезпечує максимально якісну передачу зображення відразу з двох сторін. Новий формат дозволяє виділятися на фоні конкурентів, оскільки панелі забезпечують високу деталізацію картинки з насиченою передачею кольору.
- Можливість транслювати різні формати зображення: як фото, так і відео. Звісно, краще використовувати відеорекламу. Вона значно більше привертає увагу покупців, ніж статична реклама.
- lcd панелі дозволяють також доповнити відеорекламу звуковими доріжками.
- При підключенні відразу кількох панелей в одному торговому залі ними легко можна керувати віддалено за допомогою спеціального обладнання. Також не буде важко замінити старий відеоролик на новий або змінювати його в залежності від завдань рекламної кампанії.
- Використовувати lcd панелі можна не тільки в продуктових магазинах, а й в аптеках, будівельних супермаркетах, а також у кафе та ресторанах.
- На відміну від звичайних телевізорів, які потрібно час від часу вимикати, рекламні lcd панелі не перегріваються і можуть працювати при необхідності без вимкнення протягом 24 годин і більше.
- Завдяки стильному та сучасному дизайну панелі гармонійно виглядають у будь-якому інтер’єрі.
Що потрібно враховувати при виборі lcd панелі?
Перш ніж купувати нове рекламне обладнання, потрібно вирішити: де воно буде встановлено та яка інформація демонструватиметься. Виходячи з цього, при виборі lcd панелі необхідно враховувати:
- Розмір. Найчастіше для торгових залів та магазинів використовуються панелі у трьох найпопулярніших розмірах екрану: 43, 49 та 55 дюймів. У великих торгових залах можна розміщувати панелі з діагоналлю 55 дюймів, в менших залах гармонійно виглядатиму панелі з діагоналлю 43 або 49 дюймів. Панелі з більшою діагоналлю не рекомендується використовувати у приміщеннях.
- Яскравість. При виборі панелі для встановлення в торговому залі слід враховувати такий показник як яскравість. Для приміщень цілком підійдуть конструкції з яскравістю до 500 нит (кд/м2). Більше не потрібно, тому що надмірна яскравість зашкодить зображенню.
- Час відгуку. Здебільшого lcd панелі використовуються для демонстрації відео. Щоб зображення було плавним і чітким, час відгуку не повинен перевищувати 5-6 мс.
- Енергоспоживання. Щоб заощадити на електроенергії під час використання lcd панелей, рекомендується купувати моделі з низьким енергоспоживанням. Це особливо актуально, якщо конструкції працюватимуть 24 години та більше.
- Додаткові налаштування. При покупці поцікавтеся, якими додатковими налаштуваннями оснащена LCD панель. Наприклад, деякі моделі мають функцію автоматичного регулювання яскравості залежно від основного освітлення.
*на правах реклами