Реклама на LED-екранах – це дуже ефективний інструмент для своїх завдань. На них можна показувати динамічну та яскраву рекламу, яка привертає увагу потенційних клієнтів. А головне — закупити цю рекламу оптом та транслювати одразу на тисячах екранів по всій країні. Розглянемо, чим ця технологія може допомогти у розвитку бізнесу.
Реклама на вуличних LED-екранах
Зовнішні LED-екрани розміщуються на вулицях у місцях із високою прохідністю. Вони надійні та спеціально створені для розміщення в агресивних погодних умовах. Такі екрани часто використовують для залучення широкої аудиторії та рекламують те, що не прив’язано до його місця розміщення, але не рідко їх розміщують на фасадах торгових центрів, рекламуючи свої товари.
Придбати вже готовий або спроєктувати LED-екран під свої завдання можна у «Перша рекламна компанія». Дізнатися докладніше можна на офіційному сайті за посиланням: https://1-rk.com.ua/ulichnie-led-ekrany.
Особливості зовнішніх екранів:
- Широке охоплення. Реклама показується цілодобово, привертає увагу перехожих та автомобілістів.
- Яскравість та контрастність. Її добре видно навіть у сонячну погоду.
- Надійність. Екрани захищені від вологи, пилу та перепадів температур.
- Таргетинг. Конкретні рекламні ролики можна показувати у певний час або конкретний день.
Як приклад, кав’ярня може розмістити зовнішній LED-екран поряд із зупинкою громадського транспорту та показувати пропозиції ранкової кави або обідніх знижок.
Реклама на внутрішніх LED-екранах
Такий світлодіодний екран встановлюється всередині приміщень і часто використовується для інформування клієнтів про товари, послуги або акції. Ми всі бачили такі екрани і неодноразово. Найчастіше вони ставляться на прохідних місцях у торгових центрах, супермаркетах на вокзалах та інших місцях з високою прохідністю.
Особливості внутрішніх екранів:
- Привернення уваги. Динамічна реклама помітніша, ніж статичні постери.
- Гнучкість. Можна легко змінювати вміст рекламних роликів та запускати кілька один за одним.
- Підвищення продажів. Можна просувати будь-які акції та новинки не залежно від наявності вільних рекламних місць.
Наприклад, магазин одягу, розміщений у великому ТРЦ, може на його території рекламувати завезення нового товару, сезонні знижки та багато іншого.
Чи варто купувати LED-екран
Малому бізнесу має сенс купувати такий екран лише у дуже обмежених випадках. Тому розумніше орендувати рекламний час. Оренда дає змогу протестувати ефективність такого підходу без значних витрат.
*на правах реклами