Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.
Ринок страхових послуг кардинально змінився
Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.
Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.
Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».
Інші категорії послуг із вигідними промокодами
Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:
- замовлення транспортних квитків (29%);
- бронювання житла (22%);
- замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
- підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
- навчальні послуги (12%).
В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).