Новини Одеси та Одеської області

Сайлентблоки, їх види та заміна на BMW

Сайлентблоки, їх види та заміна на BMW

Сайлентблок – це один із видів гумометалевих шарнірів, які відповідають за зменшення вібрації підвіски та її коливань, що впливає на салон та кузов машини. Він складається з двох втулок, зроблених з металу, та поліуретанової або гумової вставки між ними.

Види сайлентблоків

Найпопулярнішою класифікацією є поділ сайлентблоків на види за ознакою матеріалу виготовлення еластичної вставки між металевими втулками. Таким чином, сайлентблок Пассат б3 може бути поліуретановим або гумовим. Можна також поділити сайлентблоки на такі типи:

  • не розбірний стандартний сайлентблок – всередині нього ташується цільна робоча частина гуми, буває з однією або двома обоймами;
  • сайлентблок, який має технологічні порожнини в гумі – його треба правильно встановлювати, коли запресовуєте, бо треба рівномірно розподіляти навантаження на робочу ділянку деталі;
  • сайлентблок, який має “вуха” у кріпленні – вони часто несиметричні, тому важливо встановлювати їх потрібним боком;
  • плавучий – конструкція якого нагадує кульову опору. Він рухливіший, тому і деталь рухливіша і хід у неї плавний.

Різниця між поліуретановими та гумовими сайлентблоками

Гумові сайлентблоки мають нижчу вартість, ніж поліуретанові, проте така економія не завжди виявляється виправданою. Серед мінусів гумових сайлентблоків можна назвати такі:

  • при їх використанні є невеликий скрип, хоч деталі й нові;
  • коли на них впливають негативні чинники довкілля, всі вони швидко стають непридатними для використання;
  • ресурс у них менший, ніж у поліуретанових моделей.

А от, наприклад, поліуретановий сайлентблок Е46 здатний покращити характеристики підвіски автомобіля та його роботи в цілому. Серед плюсів таких деталей можна назвати такі пункти:

  • довгий термін експлуатації – у кілька разів довше служать, ніж гумові деталі;
  • покращене поглинання шуму, вібрацій, стуків та інших сторонніх звуків;
  • вплив на покращення керування автомобілем;
  • зниження деформаційних процесів у деталях підвіски.

Терміни експлуатації та знос сайлентблоків

Зазвичай сайлентблоки служать близько ста тисяч кілометрів пробігу, але під впливом несприятливих факторів цей термін може бути меншим. Якщо замінювати деталі не вчасно, це може спричинити такі проблеми:

  • знос шин з двох боків машини неоднаковий, а змінювати їх досить дорого;
  • зменшення комфорту в машині при їзді – крен, люфт, порушення стійкості;
  • можливість пошкодження важелів.

Щоб уникнути таких проблем, купуйте нові деталі вчасно і в перевірених магазинах. Наприклад, “AvtoPN” – інтернет-магазин, який давно на ринку та займається продажем поліуретанових деталей для будь-якої марки машин. Якість деталей тут на найвищому рівні, а ціна дуже доступна. Кожен автомобіліст знайде деталь для своєї машини майже будь-якого року випуску.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції