Просування сайту в регіонах є важливою частиною стратегії багатьох компаній. А особливо для малого та середнього бізнесу, який може і не мати великих бюджетів на рекламу, проте може цілком ефективно конкурувати на місцевому ринку, використовуючи регіональний підхід.
Розглянемо докладніше, як розкрутити сайт у регіоні, і чого не можна робити, щоб просування сайтів у кількох регіонах здобуло успіх.
Як пошукова система визначає регіональність сайту?
Пошукові системи, такі як Google, використовують складні алгоритми визначення регіональності веб-сайтів. Вони аналізують різні фактори, як IP-адресу сервера, мову контенту, геолокаційні метадані, посилання на сайт та інформацію, яку власники сайтів надають через інструменти вебмайстра.
Так пошукові системи пропонують користувачам найбільш релевантні результати, засновані на їхньому місцезнаходженні та мовних налаштуваннях. Якщо ви шукаєте інформацію про якусь послугу, пошукова система спробує показати вам сайти, що фізично розташовані неподалік. Або майданчики, оптимізовані для вашого регіону, наприклад розкрутка сайту в Одесі, яку практикує агентство Idea Digital Agency.
Кому потрібне регіональне просування?
Насамперед регіональне просування важливе для малого та середнього бізнесу, який залежить від клієнтів із конкретних місцевостей. Воно корисне й у великих компаній, яким треба посилити присутність у регіонах.
У цілому такий підхід просування знадобиться компаніям, які працюють лише певною території. Наприклад, як торгівля, ремонт, будівництво. Виробникам, котрим логістика великі відстані неефективна і краще продавати локально. Це також мережевий маркетинг, якому необхідно залучати клієнтів на місцях. А також клініки та B2B-компанії, які працюють з іншими компаніями регіону.
Що робити для регіонального просування сайту?
Тож як просунути сайт у певному регіоні? Важливо створити контент, який резонує із місцевою аудиторією.
Подбайте також про оптимізацію сайту для пошукових запитів за місцевими ключовими словами. Це підвищить видимість у регіональних пошуках.
Зареєструйте сайт у місцевих каталогах та використовуйте соціальні мережі для залучення місцевої аудиторії.
Перед тим, як просувати регіональний сайт, не забувайте про оптимізацію веб-майданчика, зокрема, для мобільних пристроїв, адже саме на мобільних телефонах люди часто шукають інформацію.
Врахувати всі ці нюанси та особливості вашого бізнесу допоможуть професійні SEO агенції, як Idea Digital Agency.
Як побачити регіональну видачу?
Використовуйте інструменти для перевірки регіональної видачі, щоб зрозуміти, як ваш сайт ранжується у різних локаціях.
Один з таких інструментів – Rank Tracker, який дає можливість відстежувати позиції сайту за ключовими словами у різних локаціях. Крім того, є й інші інструменти, які допомагають відстежувати регіональне просування Google, такі, як чекери SERP. З ними вебмайстри швидко ідентифікують проблеми з певними запитами та відновлюють позиції, а також порівнюють ранжування у десктопній та мобільній видачі.
Чого не можна робити під час просування в кількох регіонах?
- Не можна використовувати однакові тексти та контент для різних регіонів. Вони мають бути локалізовані.
- Не рекомендовано також створювати єдині маркетингові кампанії — регіональне просування сайтів потрібно індивідуалізувати для кожної місцевості/
- Не варто об’єднувати всі регіони під одним доменом або піддоменами. Найкраще мати окремі сайти.
- Не можна оптимізувати ресурси під універсальні ключові слова, потрібно використовувати локальні запити.
Тільки індивідуалізований підхід надасть позитивних результатів.
Просування сайту регіонами вимагає стратегічного підходу та розуміння місцевого ринку, а тому іноді краще доручити його агентствам з досвідом. Зважаючи на ці особливості, ви можете значно покращити видимість вашого сайту для цільової аудиторії.
*на правах реклами