Новини Одеси та Одеської області

Як відкрити автосервіс та налагодити його роботу за кілька простих кроків

Як відкрити автосервіс та налагодити його роботу за кілька простих кроків

Сьогодні середній вік автомобілів на дорогах перевищує 10 років. Водії довго користуються своїми транспортними засобами, а це відкриває величезні можливості для підприємств щодо їх ремонту.

Відкриття автомайстерні потребує серйозного попереднього планування – необхідно переконатися, що майбутній бізнес буде відповідати всім вимогам до роботи на законних підставах. А на стадії практичного втілення ідеї важливо підібрати спеціалізоване програмне забезпечення, на основі якого функціонуватимуть усі робочі процеси – CRM для СТО.

автосервіс

Складання бізнес-плану

Кожен успішний автосервіс починається з добре продуманого бізнес-плану, який систематизує накопичені ідеї та визначає можливість відкриття нового підприємства.

У бізнес-плані автомайстерні або СТО повинні бути такі основні розділи:

  • докази життєздатності конкретної бізнес-ідеї;
  • виклад місії, суті послуги, необхідної кількості співробітників, розташування та зведення фінансових прогнозів;
  • перерахування сильних сторін компанії та те, що відрізняє її від інших автосервісів у тому ж районі;
  • аналіз ринку – вивчення поточного стану галузі, у тому числі проведення конкурентного аналізу;
  • опис конкретних послуг та типу споживачів, на яких націлена діяльність автомайстерні – спеціалізація у певній ніші або повне обслуговування транспортних засобів;
  • вивчення різних маркетингових стратегій та вибір найбільш ефективної тактики, що сприяє залученню та утриманню нових клієнтів;
  • докладний опис початкових витрат – розподіл за статтями та джерела погашення боргів;
  • підтвердження очікуваного фінансового успіху – прогнозовані звіти про прибутки та збитки, балансові звіти або звіти про рух грошових коштів, включення витрат на купівлю спецінструменту, матеріалів, щомісячної орендної плати та заробітної плати працівникам;
  • визначення структури організації та управління – необхідно вибрати тип бізнес-структури (наприклад, фізична особа-підприємець, товариство, компанія з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або корпорація), а потім створити організаційну схему управління компанією та співробітниками.

ТОВ є найбільш підходящим вибором для автосервісу, оскільки воно втілює переваги всіх інших типів підприємств.

Розробка назви та логотипу

Назва та логотип часто є першим, що люди дізнаються про бізнес. Ці елементи можуть виділити компанію серед конкурентів та завоювати початкову довіру потенційних клієнтів. Елегантний логотип додасть автомайстерні професійного іміджу, тому інвестиції в його створення окупляться з лишком. Назва компанії повинна бути релевантною і описувати послуги, а не збивати своєю невизначеністю з пантелику потенційних клієнтів. Слід перевірити бізнес-реєстри та доменні імена веб-сайтів, щоб переконатися, що потрібне ім’я доступне.

Оформлення діяльності СТО у правовому полі

Алгоритм після реєстрації комерційного підприємства наступний:

  • реєстрація для сплати податків до держбюджету;
  • відкриття комерційного банківського рахунку, оскільки особисті фінанси мають бути відокремлені від професійних;
  • отримання необхідних дозволів та ліцензії;
  • отримання свідоцтва про право власності, якщо планується оренда або купівля гаража для автомайстерні.

Також необхідно провести страхування цивільної відповідальності покриття витрат у разі ненавмисного пошкодження автомобіля клієнта та страхування компенсації працівникам у разі отримання ними виробничої травми.

Вибудовування автосервісу на основі програмного забезпечення

Спеціалізовану програму для СТО варто купувати в профільних організаціях, наприклад у розробників компанії “Апоінтер”. Простий інтерфейс, повний набір функцій, адаптованих під конкретний бізнес, заощадить чимало часу і спростить роботу автомайстерні на всіх робочих етапах:

  • електронний календар для запису заощаджує час як адміністраторів, так і клієнтів;
  • віддалений запис через офіційний сайт або соціальні мережі допоможе водіям самостійно та без зайвих дзвінків вибрати дату прийому;
  • можливе авторозсилання нагадувань – потрібно лише один раз створити текст повідомлення та графік розсилки;
  • клієнтська база даних буде доступна в будь-який момент часу та в будь-якому місці;
  • розрахунок зарплати працівників здійснюється автоматично за заданими ставками та окладами;
  • спрощення та прискорення складського обліку сприяє порядку у складських запасах;
  • складання корисних статистичних та аналітичних звітів красномовно свідчить про стан справ автосервісу.

Коли роботу СТО буде налагоджено, слід подбати про згадку про бізнес в Інтернеті. Облікові записи в соціальних мережах можуть містити додаткову інформацію про автосервіс і створювати рекламні повідомлення, допомагати вибудовувати відносини з постійними та потенційними клієнтами. Додатковому розширенню бізнесу сприяє також становлення партнерських відносин з іншими компаніями та маркетинг електронною поштою.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції