Чорна п’ятниця цього року припадає на 24 листопада. До дня великих покупок лишилося не так багато часу. Як підготуватися до найголовніших розпродажів року і зробити лише потрібні та заплановані покупки без шкоди для гаманця?
Чорна п’ятниця – не один день, а цілий місяць
До дня чорної п’ятниці офлайн та онлайн магазини по всьому світу пропонують своїм покупцям мегазнижки. Знижені ціни на товар, як правило, діють із 00.00 п’ятниці й до кінця вихідних. Але іноді магазини роблять знижки цілий листопад. Саме тому чорна п’ятниця 2023 — чудовий шанс придбати товари, цінники на які до і після акції будуть набагато вищими, а тим більше якщо акція триває не три дні, а цілий місяць!
Щоб покупки були не імпульсивними, а продуманими, а після шопінгу не настало розчарування, необхідно підготуватися.
- Скласти список основних та альтернативних покупок (на випадок, якщо товару з головного списку не виявиться або вас не влаштує ціна).
- Перевірити ціни на товар до настання чорної п’ятниці і під час, щоб точно бути впевненими в тому, що магазин дійсно надає знижки.
- Завчасно вивчити характеристики товару, який бажаєте придбати. Ознайомитись з відгуками та визначитися з вибором.
- Ознайомитись з пропозиціями у кількох магазинах, які пропонують знижки на товар у чорну п’ятницю, та визначитися з найвигіднішим із них.
- Якщо чорна п’ятниця триває лише кілька днів, то в інтернет-магазині кошик із товарами краще заповнити заздалегідь, щоб у потрібний момент лише підтвердити замовлення.
- Перевірте картку, адже на ній має бути достатньо коштів для здійснення покупки.
Мегазнижки у чорну п’ятницю: правда чи обман
Багато хто скептично ставиться до покупок у чорну п’ятницю, стверджуючи, що всі знижки в період цієї акції просто обман. Але насправді це негаразд. Якщо ви промоніторите ціни до знижок і під час, то побачите обіцяну різницю в ціні. Знижка на кожен сегмент товару буде різною. Наприклад, на одяг, взуття та аксесуари знижка може бути від 50 до 90%. На побутову техніку та електроніку такої великої знижки не буде. На цю групу товарів найчастіше розмір знижки вбирається у 35%, максимум — 50 % знижки від звичайного цінника. Тож знижки реальні і, звісно, щоб не переплачувати, краще робити покупки під час дії акційних цінників.
Також існує думка, що товари, які продаються за знижками — вживані, з вітрин або просто невідповідної якості. Ще 10 років тому, можливо, так і було. За знижками відпускали товар із вітрин чи низької якості. Але останні кілька років, у зв’язку із зростанням конкуренції, кожна торгова мережа стежить за своєю репутацією, тому пропонує своїм покупцям винятково якісний товар. За знижками разом із товарами, що користуються популярністю, торгові мережі можуть ліквідувати, наприклад, старі колекції, але всі товари належної якості.
*на правах реклами