Новини Одеси та Одеської області

10 правил розробки етикеток для товарів

10 правил розробки етикеток для товарів

У цій статті ми розповімо, як зробити дизайн етикетки, щоб вона спромоглася виділити ваш товар серед конкурентної продукції, повноцінно розкрити його переваги і, в результаті, спонукати споживача купити саме його. Фішка в тому, що бажання придбати може бути усвідомленим та підсвідомим.

Етикетки є основним елементом загального дизайну пляшки. При цьому вся композиція повинна поєднувати гармонійність і індивідуальність.

Для досягнення яскравої неординарності застосовують різні рішення: нестандартна форма, незвичайне поєднання матеріалів і т.п. Щоб все це не загубилося за середньою якістю, вибирайте надійного підрядника, такого як друкарня Нью Медіа. Замовте якісний друк етикеток, що самоклеяться: https://newmedia.ua/ru/chto-pechataem-3/poligraficheskaya-produktsiya-3/etiketki-na-butylki та будьте впевнені, що отримаєте якісний тираж під ваші запити.

Для пляшок створюють 3 види різних етикеток:

  • Основна – розміщена на корпусі, є центральним елементом оформлення. Вона стандартно містить назву, сорт, важливу інформацію, наприклад, про міцність (у разі алкогольних напоїв) та логотип.
  • Кольєретка – маленька етикетка, яка розташовується зверху. Може містити логотип бренду або його символіку, найменування напою та рік випуску.
  • Контретикетка – розміщується зі зворотного боку, навпроти основної етикетки. Тут даються докладні відомості про товар: обсяг, де виготовлено, склад, штрих-код, знаки якості тощо.

З чого розпочати розробку дизайну етикетки?

Перед тим, як зробити етикетку на товар, потрібно визначитися з такими моментами:

  • Цільова аудиторія продукту.
  • Розмір та конфігурація.
  • Яким чином буде створено, оформлено та роздруковано наклейку.
  • З яких матеріалів вона буде виготовлена.
  • Шрифти та графічні елементи, що використовуються.
  • Єдина художня композиція оформлення.

Крім цільової аудиторії потрібно провести загальне дослідження ринку, зробити докладний аналіз конкурентів, дізнатися про їхні сильні та слабкі сторони.

Як зробити етикетку на товар: 10 важливих правил

Ознайомившись із цими правилами, ви знатимете, як правильно оформити етикетку незалежно від того, що саме за продукт ви випускаєте.

  1. Вибирайте правильні кольори. При визначенні загальної гами необхідно враховувати переваги цільової аудиторії, особливості самого продукту, і навіть рішення присутніх у цьому сегменті ринку конкурентів. Ваш товар повинен виділятися серед однотипної продукції, не зливатися з нею, і водночас залишатися органічним у єдиному ряді товарів.
  2. Правильно розміщуйте текст та графіку. Прості та зрозумілі формулювання, які мають привертати увагу, розкривати переваги та одночасно бути ненав’язливими. Зображення мають бути якісними, створювати єдину гармонійну композицію. Основне завдання — залучити та переконати.
  3. Подбайте про поєднання шрифтів та їх розмір. Вибираються легкі сприйняття шрифти, щоб забезпечити читабельність написів. При використанні різних шрифтів (не більше трьох) вони повинні поєднуватись один з одним.
  4. Виберіть відповідний матеріал етикетки. Наприклад, крафт добре підходить для мінімалістичних дизайнів, а поліпропілен дозволить втілити у реальність яскравий дизайн.
  5. Зверніть увагу на обробку. Поверхня може бути матовою та глянсовою, залежно від ваших уподобань та дизайнерських рішень.
  6. Продумайте кількість етикеток на одну пляшку. Потрібно визначити, чи вистачить однієї наклейки або потрібно використовувати поєднання основної етикетки, кол’єретки та контретикетки.
  7. Подумайте про форму. Хорошим рішенням є нестандартна і добре розкриває ідею продукту форма, яка згодом стане впізнаваною і не потребуватиме редизайни.
  8. Подумайте про поєднання зі стилем вашого бренду. Всі етикетки для різних товарів, що виходять під одним брендом, повинні мати якісь спільні риси. Вони мають відповідати єдиному стилю.
  9. Дайте покупцеві всю необхідну інформацію і навіть більше. Люди повинні мати можливість без зайвих проблем знайти ваші контактні дані. Подумайте, чи може розміщення QR-коду з посиланням на сайт стане гарною ідеєю?
  10. Придумайте цікаву історію. Бекграунд також важливий, ваша етикетка теж має брати участь у сторітелінгу вашого бренду. Це ще один рекламний інструмент.

Подбайте про зовнішній вигляд вашого товару. Правильно розроблена етикетка – запорука успішного просування товару на ринку.

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: