Чого тільки не забувають у наших поїздах поспішаючі або просто неуважні пасажири! Співробітники «Укрзалізниці» навіть склали список найбільш екзотичних речей, яким охоче діляться зі своїми читачами у Facebook. Але при цьому вони запевняють: усе втрачене можна повернути.
За інформацією перевізника, працівники «Укрзалізниці» знаходять та повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час подорожі. А за перше півріччя цього року пасажири аж 4880 разів зверталися до контактного центру компанії з проханнями знайти загублені речі.
«Що ми тільки не шукали у вагонах за цей час!», – зізнаються залізничники.
Найулюбленіші випадки – це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і навіть чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню (ця знахідка вийшла на перше місце «екзотичного» списку).
Але звичайно ж, найчастіше пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, а також ключі.
«Перед завершенням мандрівки та виходом з поїзда ми радимо перевірити та перерахувати всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді», – нагадують в «Укрзалізниці».
Але якщо так сталося, що ви втратили в поїзді дуже важливу для вас річ, не варто впадати у відчай: опишіть її за формою тут.
Також можна звернутися до контакт-центру «Укрзалізниці» за телефоном 0 800 503 111 або залишити повідомлення через форму зворотного зв’язку у додатку. Писати можна в Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Раніше ми розповідали, чи повернуть гроші за квиток, якщо ви запізнилися на поїзд.