В приложении «Энергетика-онлайн» горожане при необходимости также смогут оперативно отправить жалобу.
Национальная комиссия, осуществляющая государственное регулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг, представила новое мобильное приложение «Энергетика-онлайн». Об этом сообщила глава НКРЕКП Оксана Кривенко на своей странице в Facebook.
По ее словам, приложение позволит людям не только своевременно узнавать о тарифах и счетах, но и оценивать качество обслуживания. То есть, горожане смогут сравнить полученные платежки с цифрами, указанными в приложении. И в случае, если те не совпадут, подать жалобу.
Добавим, что пока что в приложении можно проверить платежки только по газу и электроэнергии.
Скачать приложение можно на мобильный с операционной системой Android в Play market.
Сьогодні ми презентували мобільний додаток «Енергетика онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач. Саме це головна задача стратегії незалежного Регулятора та складова нашої діяльності в частині гарантування енергетичної безпеки України. Кожен має бути почутим! Тепер це можливо! Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування. НКРЕКП в свою чергу буде приймати до уваги думку користувачів мобільного додатку та керуватиметься отриманою інформацією при роботі з ліцензіатами. Фактично ми залучаємо споживачів у процеси регулювання. Без перебільшення це один з прикладів демократії. Така практика вперше застосовується в Україні. Ми розраховуємо на її ефективність. Завершуючи хочу сказати, що презентований сьогодні мобільний додаток це тільки початок якісних перетворень в нашій роботі. Ми також працюємо над створенням зручних сервісів для ліцензіатів. Наша мета – це #смартрегулювання. І ми її досягнемо усі разом.
Опубліковано Оксаною Кривенко Середа, 20 лютого 2019 р.
Фото: Replyua.net.