Наразі проводяться роботи з влаштування основи для нового трамвайного полотна.
Про це повідомляє пресслужба Одеської міської ради.
Роботи з капремонту вул. Софіївської в Одесі практично завершені. На ділянці від вулиці Преображенської до провулка Ляпунова замінили всі інженерні комунікації, що проходять під вулицею, дорожнє і трамвайне полотно. Модернізація трамвайної колії по вул. Софіївській проходила за так званою чеською технологією.
Крім того, відремонтували тротуари: поклали тротуарну і тактильну плитку, облаштували пандуси, зробили паркувальні кишені і встановили антипарковочні стовпчики, упорядкували і в’їзди у двори. Також встановили нові зупинкові комплекси, світлофори, опори під нову контактну мережу трамвая і нове вуличне освітлення.
Сьогодні проводяться роботи з капремонту узвозу Маринеска — демонтовані старе трамвайне полотно та контактна мережа, частково демонтовано старе асфальтобетонне покриття проїжджої частини. Проводяться роботи з влаштування основи для нового трамвайного полотна, також проводяться підготовчі роботи для заміни підземних комунікацій.
За проєктом на узвозі Маринеска замінять мережі водопроводу і обладнають зливову каналізацію. Після цього укладуть нові трамвайні колії, облаштують нову контактну трамвайну мережу, для чого встановлять 13 нових опор, і проведуть нове вуличне освітлення. Завершенням робіт стане оновлення тротуарів і благоустрій узвозу Маринеска за аналогією з роботами по вул. Преображенській та вул. Софіївській.
Наразі на перехресті вул. Софіївської, вул. Ольгіївської і узвозу Маринеска проводяться роботи із заміни підземних інженерних комунікацій. Потім на цій ділянці буде виконано з’єднання трамвайних шляхів.
Таким чином, буде завершено черговий етап реконструкції трамвайного маршруту «Північ-Південь» у районі Пересипського моста, який з’єднає селище Котовського із центром міста.
На сьогодні рух транспорту вулицею Софіївською і узвозом Маринеска обмежено. (Див. Схему)
Коментар першого заступника начальника управління дорожнього господарства Одеської міської ради Андрія Сандула
Фото: ОМР
1. авторский технадзор отсутствуют напрочь.
2.ливневые решетки установлены не в нижней точке
3.сами решетки установлены не поперек движения а вдоль.
4. тротуарная плитка шатается и клацает при ходьбе — одна две на каждые несколько метров
5. плитки, обозначающие направление в переход для незрячих (с прямыми выступами) не установлены.
6. все замечания озвучил прорабам. ответ потрясающий — вам что больше всех надо?
7. столбы установлены не в линию.смещены к оси-дорога будет уже?