У цій статті ми розповімо, як зробити дизайн етикетки, щоб вона спромоглася виділити ваш товар серед конкурентної продукції, повноцінно розкрити його переваги і, в результаті, спонукати споживача купити саме його. Фішка в тому, що бажання придбати може бути усвідомленим та підсвідомим.
Етикетки є основним елементом загального дизайну пляшки. При цьому вся композиція повинна поєднувати гармонійність і індивідуальність.
Для досягнення яскравої неординарності застосовують різні рішення: нестандартна форма, незвичайне поєднання матеріалів і т.п. Щоб все це не загубилося за середньою якістю, вибирайте надійного підрядника, такого як друкарня Нью Медіа. Замовте якісний друк етикеток, що самоклеяться: https://newmedia.ua/ru/chto-pechataem-3/poligraficheskaya-produktsiya-3/etiketki-na-butylki та будьте впевнені, що отримаєте якісний тираж під ваші запити.
Для пляшок створюють 3 види різних етикеток:
- Основна – розміщена на корпусі, є центральним елементом оформлення. Вона стандартно містить назву, сорт, важливу інформацію, наприклад, про міцність (у разі алкогольних напоїв) та логотип.
- Кольєретка – маленька етикетка, яка розташовується зверху. Може містити логотип бренду або його символіку, найменування напою та рік випуску.
- Контретикетка – розміщується зі зворотного боку, навпроти основної етикетки. Тут даються докладні відомості про товар: обсяг, де виготовлено, склад, штрих-код, знаки якості тощо.
З чого розпочати розробку дизайну етикетки?
Перед тим, як зробити етикетку на товар, потрібно визначитися з такими моментами:
- Цільова аудиторія продукту.
- Розмір та конфігурація.
- Яким чином буде створено, оформлено та роздруковано наклейку.
- З яких матеріалів вона буде виготовлена.
- Шрифти та графічні елементи, що використовуються.
- Єдина художня композиція оформлення.
Крім цільової аудиторії потрібно провести загальне дослідження ринку, зробити докладний аналіз конкурентів, дізнатися про їхні сильні та слабкі сторони.
Як зробити етикетку на товар: 10 важливих правил
Ознайомившись із цими правилами, ви знатимете, як правильно оформити етикетку незалежно від того, що саме за продукт ви випускаєте.
- Вибирайте правильні кольори. При визначенні загальної гами необхідно враховувати переваги цільової аудиторії, особливості самого продукту, і навіть рішення присутніх у цьому сегменті ринку конкурентів. Ваш товар повинен виділятися серед однотипної продукції, не зливатися з нею, і водночас залишатися органічним у єдиному ряді товарів.
- Правильно розміщуйте текст та графіку. Прості та зрозумілі формулювання, які мають привертати увагу, розкривати переваги та одночасно бути ненав’язливими. Зображення мають бути якісними, створювати єдину гармонійну композицію. Основне завдання — залучити та переконати.
- Подбайте про поєднання шрифтів та їх розмір. Вибираються легкі сприйняття шрифти, щоб забезпечити читабельність написів. При використанні різних шрифтів (не більше трьох) вони повинні поєднуватись один з одним.
- Виберіть відповідний матеріал етикетки. Наприклад, крафт добре підходить для мінімалістичних дизайнів, а поліпропілен дозволить втілити у реальність яскравий дизайн.
- Зверніть увагу на обробку. Поверхня може бути матовою та глянсовою, залежно від ваших уподобань та дизайнерських рішень.
- Продумайте кількість етикеток на одну пляшку. Потрібно визначити, чи вистачить однієї наклейки або потрібно використовувати поєднання основної етикетки, кол’єретки та контретикетки.
- Подумайте про форму. Хорошим рішенням є нестандартна і добре розкриває ідею продукту форма, яка згодом стане впізнаваною і не потребуватиме редизайни.
- Подумайте про поєднання зі стилем вашого бренду. Всі етикетки для різних товарів, що виходять під одним брендом, повинні мати якісь спільні риси. Вони мають відповідати єдиному стилю.
- Дайте покупцеві всю необхідну інформацію і навіть більше. Люди повинні мати можливість без зайвих проблем знайти ваші контактні дані. Подумайте, чи може розміщення QR-коду з посиланням на сайт стане гарною ідеєю?
- Придумайте цікаву історію. Бекграунд також важливий, ваша етикетка теж має брати участь у сторітелінгу вашого бренду. Це ще один рекламний інструмент.
Подбайте про зовнішній вигляд вашого товару. Правильно розроблена етикетка – запорука успішного просування товару на ринку.