Чорноморський зерновий коридор вкотре припинено Російською федерацією. Про це повідомляє прес-служба Військово-Морських Сил Збройних Сил.
З 26 квітня зерновий коридор призупинив свою дію. Справа в тому, що напередодні у Спільному Координаційному Центрі у Стамбулі представники Росії відмовилися узгоджувати рух суден в/з морських портів України гуманітарним коридором, що діє в рамках Чорноморської Ініціативи.
У результаті чотири судна, зокрема судно AKDENIZ-M, зафрахтоване Всесвітньою продовольчою програмою ООН для доставки пшениці до Ефіопії, поки що не змогли залишити порти Чорноморськ, Одеса та Южний. Судно – балкер BELLA JUDI — чекає дозволу біля дельти Дунаю, щоб вирушити до одеського узбережжя.
Також одне судно очікує на прохід до порту Одеси в районі Суліни.
“Крім того, вранці мережею поширювалася неправдива інформація про нібито заборону Військово-Морськими Силами Збройних Сил України руху торгових суден у рамках зернової ініціативи з/в порти Великої Одеси. Така інформація абсолютно не відповідає дійсності”, – запевнили у Військово-Морських силах ЗСУ .
За даними ООН, зерновим коридором з українських портів на 25 квітня відправлено:
- 28,9 млн тонн агропродукції до країн Африки, Азії та Європи,
- кукурудзи – 14,5 млн тонн;
- пшениці – 7,9 млн тонн;
- соняшникової олії 1,5 млн тонн.Це вже третє блокування зернової ініціативи за цей місяць. Загалом із 1 серпня 2022 року з портів Великої Одеси вдалося вивезти майже 29 мільйонів тонн української агропромислової продукції.
Також ми раніше писали про те, що кількість кораблів для експорту зерна з одеських портів стала меншою через російську федерацію, яка всіляко заважала роботі зернового коридору.
Читайте також:
-
Число кораблів для експорту зерна з одеських портів поменшало: причини.
-
«Зернова ініціатива»: скільки суден вийшло із портів Одеси з початку 2023 року?
-
Одеські порти отримали потужні генератори від американських фондів.
Фото: Укрінформ