В Одесі проблема із бензином. Соцмережі раз у раз розміщують фотографії, що вишикувалися в чергу за пальним авто. У чому справа і яким бачиться вихід із ситуації депутату Одеської міськради Петру Обухову?
Проблема з пальним виникла не сьогодні, про неї вже повідомляло «Одеське життя».
Причина? Закінчилися запаси бензину в сховищах, обірвався імпорт із Білорусі та Росії. Обірвався імпорт через порти на море. Кременчуцький НПЗ розбомблений.
Залишається лише імпорт із західних кордонів України – тобто з Польщі, Румунії, Молдови, Угорщини, Словаччини.
Якщо раніше бензовоз їздив з кордону до заправок максимум 300 км, то зараз цей шлях виріс до 800-1000 км. Це збільшує вартість палива на 2 грн/л.
– Але наш уряд встановив державне регулювання цін, заборонивши продавати дорожче 37,4 грн та 39,5 за преміальний сорт. Вже сотий раз бачимо: якщо вводити державне регулювання, то товар просто зникає. Чомусь підприємці не хочуть продавати нічого дешевше за собівартість. І це не дивно. І якщо у Львові чи Івано-Франківську ціна ще може бути в рамках урядового ліміту, то у Дніпрі чи Одесі вже немає, – повідомляє Петро Обухов.
Депутат ділиться своїм баченням виходу із ситуації:
– Вихід із ситуації я бачу у скасуванні державного регулювання вартості. І ось лайфхак. У програмах деяких мереж можна придбати електронні талони та розраховуватися на заправках талонами. На таку покупку державного регулювання не поширюється.
Фото: Facebook-сторінка Петра Обухова