В «Одесагаз-ПОСТАЧАННЯ» розповіли споживачам, як дізнатися про заборгованість за газ, не чекаючи квитанції. У цьому допоможуть сайт компанії та чат-боті у Viber та Telegram.
У своєму зверненні до клієнтів ТОВ «Одесагаз-ПОСТАЧАННЯ» зазначає, що, розраховуючись за послуги вчасно, споживачі допомагають зарезервувати необхідний обсяг природного газу та забезпечити енергоресурсом підприємства та населення Одеського регіону.
При цьому не обов’язково чекати на паперову квитанцію для оплати.
Дізнатися інформацію про нарахування та отримати електронний рахунок можна за доступними сервісами:
- особистий кабінет для побутових споживачів на сайті ТОВ «Одесагаз-ПОСТАЧАННЯ» gazpostach.od.ua ;
- чат-боти у Viber та Telegram (Viber – www.gazpostach.od.ua/support/ або Телеграм – www.gazpostach.od.ua/tsupport/);
- Контакт-центр: (0 800) 20-10-04; (093) 170-36-66.