1000 грн від держави на передплату друкованих медіа

Читайте далі, і ми покажемо, з чого почати та як уникнути типових помилок.

Чому SMM у 2025 році такий популярний?

Уявіть: кожен день компанії шукають спеціалістів, які можуть зробити їхній бренд помітним у соцмережах. Від малого бізнесу до гігантів, усім потрібні експерти, які знають, як:

  • залучити аудиторію;
  • збільшити продажі через соцмережі;
  • створювати крутий контент, який виділяється серед конкурентів.

Тому попит на SMM-спеціалістів продовжує рости, і якщо ви готові вчитися — можливо опанувати основи цієї професії за 3 місяці та почати працювати у сфері.

З чого почати свій шлях у SMM?

SMM-спеціаліст

  1. Вивчіть основи маркетингу та SMM. Спочатку розберіться з базою маркетингу, як працюють соцмережі та які цілі можуть досягатися через них. Вивчіть основи — копірайтинг, аналітика, створення контенту, стратегія, налаштування таргету, комунікація з блогерами, робота в графічних редакторах, відеомонтаж тощо.
  2. Знайдіть перші проєкти. Для старту оберіть проєкт, де зможете застосувати знання на практиці. Це може бути невеликий бізнес знайомого, власна сторінка або навіть робота за символічну плату. Якщо хочете швидше розвиватися, запропонуйте свої послуги безплатно. Наприклад, створіть контент для локальної кав’ярні або допоможіть молодому бренду запустити Instagram.
  3. Оформити кейси в портфоліо. Зробіть скріншоти “до” і “після” та покажіть ваші результати (наприклад, зростання підписників чи кількості взаємодії). Оформити все у вигляді кейсів, які можна додати в портфоліо. Це покаже потенційним клієнтам або роботодавцям ваші вміння та навички.

А щоб пройти цей шлях впевнено, з підтримкою кураторів та без стресу, ви можете пройти навчання на курсі з комплексного SMM від Kukurudza Osvita https://kukurudza.com/osvita/. Там не лише зможете опанувати теорію, а й відпрацювати свої навички на реальних проєктах. Ось що ви отримаєте:

  1. Структуровані знання
    Ви опануєте системний підхід до соцмереж: навчитеся чітко вибудовувати стратегію для збільшення продажів та залучення аудиторії.
  2. Практичні файли
    Отримаєте готові шаблони контент-планів, аналітики, формування TOV та стратегій, які значно спростять роботу.
  3. Портфоліо для старту в SMM
    Ви створите повноцінну SMM-стратегію за готовим шаблоном, яку зможете додати в портфоліо та презентувати роботодавцям.

До слова, учні на курсі проходять практику з реальними клієнтами, а це можливість випробувати свої SMM-рішення та спробувати створювати ідеї для ніш в різних галузях.

Висновок

Стати SMM-спеціалістом з нуля реально. Головне — мати бажання вчитися та діяти. А якщо ви готові зробити перший крок, записуйтесь на курс від Kukurudza Osvita. Це ваш опанувати творчу професію, яка може відкрити для вас нові точки росту.

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі