Плануючи запуск інтернет-магазину, важливо продумати його дизайн, стратегію просування та структуру. Йдеться не лише про каталог та сторінки товарів. Є кілька додаткових, але дуже важливих сторінок, яким варто приділити увагу.
Отже, якщо ви плануєте створити інтернет-магазин, обов’язково і дуже уважно прочитайте цю статтю.
Що таке сервісні сторінки і чому вони потрібні
Сервісними називають сторінки інтернет-магазину, які містять важливу для потенційних покупців інформацію: умови оплати, доставки, контакти тощо. Вони вирішують одразу кілька важливих задач:
- знімають заперечення перед купівлею товару;
- підвищують довіру до бренду;
- формують солідну репутацію;
- відповідають на поширені запитання потенційних покупців;
- працюють як комерційні фактори ранжування.
Сторінка “Про компанію” чи “Про нас”
Її іноді плутають з головню сторінкою інтернет-магазину. Однак це помилково. На сторінці “Про нас” важливо дати інформацію:
- про компанію загалом;
- про те, які товари вона виробляє чи продає;
- про відмінності компанії від конкурентів та переваги продукції.
При цьому текст має бути лаконічним. Ніхто не захоче читати величезну статтю.
Якщо ви все зробите правильно, сторінка не тільки генеруватиме трафік, але і допоможе перетворювати відвідувачів на покупців.
Сторінка “Блог”
Для інтернет-магазину блог, розділ з оглядами товарів та корисними статтями, може стати одним з основних джерел трафіку. Він допоможе привести на сторінки вашого інтернет-магазину тих людей, хто ще не прийняв рішення про покупку, але може стати клієнтом в майбутньому.
Залишаючи магазин без блогу, ви звужуєте його охоплення та аудиторію, робите його майже непомітним для людей, які ще вагаються і не вирішили, у кого саме вони хочуть придбати певний товар.
Створивши блог на сайті, ви зможете конвертувати трафік з нього в замовлення інтернет-магазину. Хоча варто враховувати, що це відбудеться не одразу.
Сторінка “Доставка”
Більшість відвідувачів шукає інформацію про доставку перед тим, як зробити замовлення чи одразу після. Тому має сенс надати цю інформацію в лаконічному і зрозумілому форматі.
Вкажіть, з якими службами доставки працює ваш інтернет-магазин, коли відбуваються відправки і інші деталі, що будуть важливі для клієнтів.
Якщо у компанії є точки з яких клієнти можуть забрати замовлення самостійно, обов’язково вкажіть їх адреси. Для зручності можна додати мапу.
Якщо у магазина є різні зони доставки, умови роботи з якими відрізняються, це теж важливо вказати. Завдяки цьому потенційні клієнти одразу розумітимуть, скільки коштуватиме доставка і скільки чекати товар.
Сторінка “Оплата”
Тут перерахуйте всі доступні варіанти оплати та їх умови. Якщо ваш інтернет-магазин працює з оптовими покупцями, детально і зрозуміло опишіть умови співробітництва. Тут може бути вказана мінімальна сума замовлення, реквізити для оплати оптових замовлень тощо.
Умови повернення
У будь-якого магазина виникають ситуації, коли покупці захочуть повернути товар. Це може бути через виробничий дефект або неправильно підібраний розмір. Тому варто прописати умови повернення.
Це убереже вас від непорозумінь та суперечок з покупцями, захистить від багатьох репутаційних ризиків.
Сторінка Часті запитання (FAQ)
Така сторінка буде актуальна для бізнесів, що продають складні товари, які потребують технічної підтримки, та надають послуги.
Основна задача цієї сторінки в тому, щоб одразу дати відповідь на типові питання, що виникають у відвідувачів інтернет-магазину. Це розвантажує менеджерів, службу підтримки та покращує клієнтський сервіс.
Важливий момент. Питання для цієї сторінки треба брати з реального досвіду та розуміння потреб та складнощів, які виникають у клієнтів. А це означає, що інформацію на сторінці з частими питаннями можна і варто оновлювати та доповнювати.
Контакти
Обов’язково розмістіть інформацію про всі способи зв’язку з вами на окремій сторінці.
Підсумки
Сторінки, які ми розібрали, дуже важливі для комунікації з клієнтами, побудови та підтримання позитивної репутації. Платформа Shop-Express дозволяє швидко зібрати всі ці сторінки для вашого інтернет-магазину, оформивши їх у фірмовому стилі.