Сьогодні ми оволодіємо тонкощами оптимізації гугл шопінгу, аби ще на самому старті не спалити бюджет, а витратити його найефективніше і зібрати максимум конверсій.
Налаштування геотаргету на найбільш купівельноспроможні міста/області
В пункті Розташування ваших налаштувань кампанії слід обрати, на які географічні аудиторії буде націлена ваша реклама. Не намагайтеся спрямовувати її на всю країну! Натомість обирайте мегаполіси – міста з мільйонним населенням: Київ, Дніпро, Одеса, Київська область і т. д. В іншому разі вашого бюджету не вистачить. Особливо, якщо у вас 3000-5000 найменувань товарів, а бюджету – всього 100-150 грн. на день: цю суму “виклацають” буквально за кілька годин.
Чи дійсно це настільки важливо? Статистика свідчить, що майже 50% прибутку приносять покупці з Києва! На міста, що йдуть за ним, припадає по 5-6% і менше. Тепер ви розумієте, чому гео-оптимізація має бути налаштована від самого початку. Додати до вашої цільової аудиторії можна не лише міста, а й області.
Налаштування розкладу показу ваших оголошень
Як тільки створили Google Shopping, в його стандартних налаштуваннях буде стояти цілодобовий показ ваших оголошень. Вашого бюджету не вистачить на такий розклад.
Знову ж таки, згідно зі статистикою активних інтернет-магазинів, час активності потенційних покупців триває від 9:00 ранку до 22:00. При тому пік цієї активності припадає на проміжок від 11:00 до 16:00. Але виходячи з бюджету, скажімо, 300 грн на день, ми рекомендуємо виставити розклад показів саме з 9:00 до 22:00. При дещо більшому бюджеті можна зазначити проміжок від 8:00 до 23:00.
Безумовно, в інший час теж здійснюються покупки, але це число не йде в порівняння з оптимальними годинами, і ви просто марнуєте бюджет.
Коригування ставок для смартфонів, для планшетів та для десктопів
В налаштуваннях кампанії є пункт Пристрої. Скоріш за все, тут виставлена однакова сума в гривнях і на смартфони, і на планшети, і на комп’ютери (умовно – 2 грн). В пункті Коригування ставки в рядку Смартфони натисніть “редагування” і введіть збільшення цього числа на 100%. Таким чином клік зі смартфони збільшиться від 2 грн. до 4 грн. Не забудьте натиснути “зберегти”. Разом з тим показник у пункті Планшети можна зменшити на 50%, а Комп’ютери залишити без змін.
На чому базуються ці спостереження і рекомендації? На досвіді активних інтернет-магазинів, чітко відображених у Ґуґл-аналітиці. Згідно з цими даними, з мобільних телефонів роблять на 300% більше замовлень, ніж з десктопних пристроїв.
Дотримання викладених трьох пунктів відчутно оптимізує ваш бюджет, і навіть 300 грн. на день стануть ефективними у ваших продажах. Втім, можливо, ваша група товарів має інші специфічні показники – поспитайте у колег – але обов’язково враховуйте ці три надважливі фактори у просуванні своїх товарів. І тоді максимальні конверсії не змусять себе чекати!
Рекламна агенція СоВа Маркетинг – https://sovamarketing.com.ua/