Іноді трапляється так, що при передачі показань лічильника газу споживач може помилитись у цифрах та передати невірні дані. Як виправити ситуацію у такому разі, розповіли у компанії «Нафтогаз України».
Як зазначають у газовій компанії, під час передачі помилкових показань потрібно звернутися до свого оператора газорозподільної станції (ГРС), щоб здійснити коригування. Це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів.
Якщо облгаз входить до групи Нафтогазу, передати правильні дані можна в Контакт-центрі. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номерами: 066 300 2 888 (Водафон), 098 300 2 888 (Київстар) або 093 300 2 888 (Лайфсел). Щоб зв’язатися з оператором, потрібно натиснути «8» і пояснити співробітнику онлайн-служби ситуацію, а також повідомити правильні показання.
Крім того, клієнти також можуть скористатися чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У заяві потрібно описати ситуацію, що склалася, вказати дані споживача, номер лічильника і правильні показання.
Повідомити про проблему українці можуть і електронною поштою. Для цього слід написати листа з усією інформацією та надіслати його за адресою client@gas.ua.
Раніше ми пояснювали, чому українці почали отримувати три платіжки за газ.
Читайте також:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради оголосило новий тендер на додаткові роботи з дренажної системи… Read More
Щедрий подарунок від Посольства України в Нідерландах отримала Одеса. Тисячі тюльпанів прикрасять парк Шевченка та… Read More
Україна вступила в 1373-й день повномасштабного вторгнення РФ. Минула доба виявилася вкрай напруженою: сотні атак,… Read More
З 27 листопада в Одесі запустили ще два безкоштовних соціальних маршрути, де курсують комфортабельні автобуси… Read More
Російські ударні безпілотники знову атакували Одеську область вночі 27 листопада. ППО працювала активно, проте уникнути… Read More
Після багаторічної боротьби за екологічну безпеку на пляжі «Чорноморка» в Одесі знайдено рішення: каналізаційна станція… Read More