Іноді трапляється так, що при передачі показань лічильника газу споживач може помилитись у цифрах та передати невірні дані. Як виправити ситуацію у такому разі, розповіли у компанії «Нафтогаз України».
Як зазначають у газовій компанії, під час передачі помилкових показань потрібно звернутися до свого оператора газорозподільної станції (ГРС), щоб здійснити коригування. Це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів.
Якщо облгаз входить до групи Нафтогазу, передати правильні дані можна в Контакт-центрі. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номерами: 066 300 2 888 (Водафон), 098 300 2 888 (Київстар) або 093 300 2 888 (Лайфсел). Щоб зв’язатися з оператором, потрібно натиснути «8» і пояснити співробітнику онлайн-служби ситуацію, а також повідомити правильні показання.
Крім того, клієнти також можуть скористатися чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У заяві потрібно описати ситуацію, що склалася, вказати дані споживача, номер лічильника і правильні показання.
Повідомити про проблему українці можуть і електронною поштою. Для цього слід написати листа з усією інформацією та надіслати його за адресою client@gas.ua.
Раніше ми пояснювали, чому українці почали отримувати три платіжки за газ.
Читайте також:
На території біля морського узбережжя, де колись розміщувався одеський Будинок письменників, зараз вирують роботи зі… Read More
Україна і Молдова обговорили перспективи відновлення залізничного сполучення між Одесою і Кишиневом. Read More
В Одесі затримали двох поліцейських, яких підозрюють у систематичних поборах із малого бізнесу. Read More
Перекриття русла річки Великий Куяльник, розорювання земель і забруднення побутовими відходами - такі результати роботи… Read More
Поромна переправа по лінії Чорноморськ - Варна - Поті, зупинена з початком повномасштабного вторгнення, відновила… Read More
У середу, 2 квітня 2025 року, розпочалася 1134-та доба з початку повномасштабної війни в Україні.… Read More