Іноді трапляється так, що при передачі показань лічильника газу споживач може помилитись у цифрах та передати невірні дані. Як виправити ситуацію у такому разі, розповіли у компанії «Нафтогаз України».
Як зазначають у газовій компанії, під час передачі помилкових показань потрібно звернутися до свого оператора газорозподільної станції (ГРС), щоб здійснити коригування. Це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів.
Якщо облгаз входить до групи Нафтогазу, передати правильні дані можна в Контакт-центрі. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номерами: 066 300 2 888 (Водафон), 098 300 2 888 (Київстар) або 093 300 2 888 (Лайфсел). Щоб зв’язатися з оператором, потрібно натиснути «8» і пояснити співробітнику онлайн-служби ситуацію, а також повідомити правильні показання.
Крім того, клієнти також можуть скористатися чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У заяві потрібно описати ситуацію, що склалася, вказати дані споживача, номер лічильника і правильні показання.
Повідомити про проблему українці можуть і електронною поштою. Для цього слід написати листа з усією інформацією та надіслати його за адресою client@gas.ua.
Раніше ми пояснювали, чому українці почали отримувати три платіжки за газ.
Читайте також:
Південний лісовий офіс готується до масштабної осінньої висадки дерев. Вже скоро в степових районах Одеси,… Read More
Тривала злива накрила Балтщину. Дощити не переставало цілий день 7 жовтня, а з пагорбів у… Read More
Останніми роками Київ поступово перетворюється на епіцентр розвитку муай-тай в Україні. Це бойове мистецтво, що… Read More
В Українському Інституті національної пам'яті визначили імена історичних особистостей, які не підлягають деколонізації, і тих,… Read More
Росія продовжує завдавати масованих ударів по Україні. В ніч на 8 жовтня під обстрілом опинилися… Read More
Негода продовжує випробовувати Одесу на міцність. Вранці 8 жовтня в місті зафіксовані локальні підтоплення та… Read More