Іноді трапляється так, що при передачі показань лічильника газу споживач може помилитись у цифрах та передати невірні дані. Як виправити ситуацію у такому разі, розповіли у компанії «Нафтогаз України».
Як зазначають у газовій компанії, під час передачі помилкових показань потрібно звернутися до свого оператора газорозподільної станції (ГРС), щоб здійснити коригування. Це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів.
Якщо облгаз входить до групи Нафтогазу, передати правильні дані можна в Контакт-центрі. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номерами: 066 300 2 888 (Водафон), 098 300 2 888 (Київстар) або 093 300 2 888 (Лайфсел). Щоб зв’язатися з оператором, потрібно натиснути «8» і пояснити співробітнику онлайн-служби ситуацію, а також повідомити правильні показання.
Крім того, клієнти також можуть скористатися чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У заяві потрібно описати ситуацію, що склалася, вказати дані споживача, номер лічильника і правильні показання.
Повідомити про проблему українці можуть і електронною поштою. Для цього слід написати листа з усією інформацією та надіслати його за адресою client@gas.ua.
Раніше ми пояснювали, чому українці почали отримувати три платіжки за газ.
Читайте також:
Біля села Косівка в Березівському районі Одеської області 20 травня сталася масштабна пожежа. Вогонь охопив… Read More
З настанням літніх температур Куяльницький лиман в Одеській області вкривається яскравими рожевими й пурпуровими відтінками.… Read More
У п'ятницю, 4 липня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
Депутати Одеської міської ради просять президента України Володимира Зеленського позбавити громадянства колишнього депутата від забороненої… Read More
Вона – ніби листівка з Одеси: невелика площа в центрі, що бачила святкування, протести, весілля… Read More
Судячи з усього, сьогодні, у четвер, 3 липня 2025 року, російські терористи ґрунтовно «взялися» за… Read More