Іноді трапляється так, що при передачі показань лічильника газу споживач може помилитись у цифрах та передати невірні дані. Як виправити ситуацію у такому разі, розповіли у компанії «Нафтогаз України».
Як зазначають у газовій компанії, під час передачі помилкових показань потрібно звернутися до свого оператора газорозподільної станції (ГРС), щоб здійснити коригування. Це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів.
Якщо облгаз входить до групи Нафтогазу, передати правильні дані можна в Контакт-центрі. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію за номерами: 066 300 2 888 (Водафон), 098 300 2 888 (Київстар) або 093 300 2 888 (Лайфсел). Щоб зв’язатися з оператором, потрібно натиснути «8» і пояснити співробітнику онлайн-служби ситуацію, а також повідомити правильні показання.
Крім того, клієнти також можуть скористатися чат-ботом NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. У заяві потрібно описати ситуацію, що склалася, вказати дані споживача, номер лічильника і правильні показання.
Повідомити про проблему українці можуть і електронною поштою. Для цього слід написати листа з усією інформацією та надіслати його за адресою client@gas.ua.
Раніше ми пояснювали, чому українці почали отримувати три платіжки за газ.
Читайте також:
Двоє громадян Молдови спробували провести через кордон до України майже тисячу пар окулярів. Проте спроба… Read More
Ввечері 20 серпня мешканці Одещини почули серію вибухів. Моніторингові ресурси повідомляють про використання балістичних ракет,… Read More
У середу, 21 серпня, в Одесі та області очікується тепла та сонячна погода без опадів.… Read More
Нещодавно на перетині вулиці Генуезької та Курортного провулку встановили світлофор. Але цього виявилося недостатнім, щоб… Read More
21 серпня в Одесі проведуть масштабну профілактичну акцію: містяни зможуть безкоштовно здати аналіз для раннього… Read More
Будівництво бюветного комплексу з артезіанською водою біля колишнього кінотеатру «Зоряний» в Одесі фактично завершено. Споруда… Read More