Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
Біля села Косівка в Березівському районі Одеської області 20 травня сталася масштабна пожежа. Вогонь охопив… Read More
З настанням літніх температур Куяльницький лиман в Одеській області вкривається яскравими рожевими й пурпуровими відтінками.… Read More
У п'ятницю, 4 липня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
Депутати Одеської міської ради просять президента України Володимира Зеленського позбавити громадянства колишнього депутата від забороненої… Read More
Вона – ніби листівка з Одеси: невелика площа в центрі, що бачила святкування, протести, весілля… Read More
Судячи з усього, сьогодні, у четвер, 3 липня 2025 року, російські терористи ґрунтовно «взялися» за… Read More