Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
Завтра, у п'ятницю, 20 вересня 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується невеликий дощ… Читати далі
Не любите пекуче літнє сонце? Активно працюєте влітку і немає часу на відпустку? Тоді відпочинок… Читати далі
Шістнадцятирічний Назар Ковальчук з невеличкого села Вербове Ананьївської громади з дитинства бореться з важкою недугою,… Читати далі
На пленарному засіданні сесії Одеської міської ради було затверджено новий проєкт утримання центрального парку імені… Читати далі
За прогнозами Моніторингової місії ООН з прав людини в Україні (ММПЛУ) цієї зими в Україні… Читати далі
Минулого місяця депутати Ренійської міськради ухвалили чергові рішення про виділення ділянок землі на березі Дунаю… Читати далі