Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
До одеського Будинку дитини №1 передали життєво необхідне медичне обладнання, на яке у закладі чекали… Read More
В Одесі змінили імперську назву однієї з центральних вулиць на ім’я людини, яка все життя… Read More
В Одеській міській військовій адміністрації (ОМВА) розпочала роботу нова консультативно-дорадча група «Прозорість і підзвітність», створення… Read More
В Одесі в одному з територіальних центрів комплектування (ТЦК) прогримів вибух. За попередньою інформацією, внаслідок… Read More
З 10 жовтня Укрзалізниця запустила міжнародний потяг Київ – Бухарест. «Одеське життя» вирішило з’ясувати, чи… Read More
У Подільському районі Одеської області стався нещасний випадок: жінка та її тварина загинули під колесами… Read More