Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
Вибір відповідного матеріалу вимагає знання його характеристик, важливо купити тканини, щоб він відповідав як естетичним… Read More
Після більше ніж трьох років кривавої війни у Вашингтоні нарешті з'явилася надія на мир. Трамп… Read More
В Україні дистанційне навчання вже давно перестало бути тимчасовою альтернативою. Все більше родин обирають саме… Read More
Діти з Одеської області, чиї батьки захищають Україну від ворога, відправилися до Вільного Ганзейського міста… Read More
З 12 по 15 серпня 2025 року в Одесі відбулися широкомасштабні міжвідомчі навчання під головуванням… Read More
У вівторок, 19 серпня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More