Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
Одеські ліхтарі – особлива прикраса наших вулиць. Особливо під час блекаутів. Світла дома немає, а… Read More
Доброго ранку, Одесо! А щоб воно і справді виявилося таким, а цей понеділок став днем… Read More
Сьогодні, 25 листопада 2024 року, у світі та Україні відзначають Міжнародний день боротьби за ліквідацію… Read More
Одеське Життя розповідає, яке сьогодні, в понеділок, 25 листопада, церковне свято за новим та старим… Read More
За даними Одеської обсерваторії Радіоастрономічного інституту НАН України, сьогодні, у понеділок, 25 листопада 2024 року,… Read More
Цієї зими багато українців скаржаться на холод у квартирах. Якщо температура у вашому помешканні нижча… Read More