Усі ми практично щодня отоварюємося у супермаркетах. І буває, що при собі у вас тільки великі купюри (а розрахуватись карткою ви з тієї чи іншої причини не можете). А касир відмовляється приймати у вас гроші будь-яких номіналів, заявляючи при цьому: «У мене немає здачі, йдіть міняйте, де хочете»? Знайте: це порушення вимог законодавства, повідомляють експерти у Телеграм-каналі «Захист прав споживачів».
Відповідно до законодавства про захист прав споживачів, касири зобов’язані:
Тому проблема «я не маю здачі» – це проблема не покупця, а касира, нагадують експерти. А наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є причиною складання на нього скарги.
«Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки», – радять захисники прав споживачів.
Раніше ми розповідали, чи повинен покупець платити за пошкоджений у магазині товар.
Вас також може зацікавити:
7 жовтня 2025 року виповнюється 73 роки Володимиру Путіну — кровавому диктатору, який називається президентом… Read More
7 жовтня в Одесі на ряді жвавих вулиць тимчасово не працюють світлофори. Через дощі можливі… Read More
В Одесі чоловік з дочкою отримували допомогу як внутрішньо переміщені особи, але, як з'ясувалося, вони… Read More
Україна оголосила міжнародний тендер на закупівлю сучасного багатофункціонального судна для дунайських портів. Воно буде прибирати… Read More
7 жовтня в Одесі сильні дощі вплинули на рух транспорту. Деякі трамваї тимчасово не курсують,… Read More
7 жовтня 2025 року — 1322-й день широкомасштабної збройної агресії Російської Федерації проти України. Росіяни… Read More