Новини

В Одеській області зі старих суден будують великотоннажні баржі

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG-баржу з використанням старих сорокаметрових барж, що дає можливість навіть під час війни оновлювати річковий флот. Перша така баржа була спущена на воду наприкінці минулого року.

Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.

“У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за довгий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частину з яких здають в оренду як так звані “проставки” між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягаючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо”, – йдеться в повідомленні.

Для будівництва баржі тоннажністю 2200 тонн використовують сорокаметрові ліхтерні баржі, які раніше через простоювали або використовувалися не за призначенням. Повноцінна річкова SLG-баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається з третього судна. При цьому собівартість такого виробництва значно нижча, ніж будівництво баржі з нуля.

Читайте також: Дунайське пароплавство відновлює свій морський флот

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина – 76,5 метра, осадка – 3,1 метра. Будівництво барж типу SLG з ліхтерів-донорів відбувається в кілька етапів. Спочатку проводиться оцінка суден-донорів, потім їх доставляють на завод, де проводиться ревізія суден на предмет виявлення дефектів і пошкоджень. Після цього починається ремонт корпусів суден, палубних механізмів і горловин. Потім здійснюється відрізка кормових частин суден-донорів, їх стикування та випробування відсіків. Далі – фарбування корпусу, переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабельтраси, переобладнання носової частини корпусу.

Як зазначили в міністерстві, баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону.

Як повідомляло “Одеське життя” раніше на Одещині сталося масштабне розкрадання майна державної компанії “Українське Дунайське пароплавство” – двоє колишніх депутатів Одеської облради разом із керівником підприємства привласнили 32 баржі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

Чи може Труханов залишитися мером без громадянства?

Після указу президента Володимира Зеленського про припинення громадянства Геннадія Труханова розгорілися суперечки: чи втрачає він… Read More

15-10-2025 в 08:36
  • Новини

В Одесі вимагають знести зайві поверхи будівлі, що перекрила вид на море

В Одесі вимагають знести три самовільно зведені поверхи будівлі на Ланжероні: скандальне будівництво перекрило вид… Read More

15-10-2025 в 07:42
  • Новини

Сучасне обладнання для шкільних кабінетів фізики закупить міськрада Одеси

Міська рада Одеси оголосила тендер на закупівлю навчального обладнання та приладдя для кабінетів фізики Приморського… Read More

15-10-2025 в 07:11
  • Новини

Одеситів запрошують на обговорення розвитку велоінфраструктури

22 жовтня о 13:00 в малій залі за адресою вул. Косовська, 2д відбудеться стратегічна сесія… Read More

15-10-2025 в 06:44
  • Новини

Одеський гумор: посада за зачіскою та вічно актуальна картинка

Доброго ранку, друзі! Ось і середа – середина робочого тижня! Щоб цей день був легким… Read More

15-10-2025 в 06:11
  • Новини

Магнітна буря наближається: чи варто хвилюватися 15 жовтня?

За прогнозами вчених, сьогодні, 15 жовтня, очікується відносно спокійна геомагнітна обстановка, а вже в четвер… Read More

15-10-2025 в 05:41