Новини

В Одеській області зі старих суден будують великотоннажні баржі

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG-баржу з використанням старих сорокаметрових барж, що дає можливість навіть під час війни оновлювати річковий флот. Перша така баржа була спущена на воду наприкінці минулого року.

Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.

“У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за довгий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частину з яких здають в оренду як так звані “проставки” між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягаючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо”, – йдеться в повідомленні.

Для будівництва баржі тоннажністю 2200 тонн використовують сорокаметрові ліхтерні баржі, які раніше через простоювали або використовувалися не за призначенням. Повноцінна річкова SLG-баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається з третього судна. При цьому собівартість такого виробництва значно нижча, ніж будівництво баржі з нуля.

Читайте також: Дунайське пароплавство відновлює свій морський флот

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина – 76,5 метра, осадка – 3,1 метра. Будівництво барж типу SLG з ліхтерів-донорів відбувається в кілька етапів. Спочатку проводиться оцінка суден-донорів, потім їх доставляють на завод, де проводиться ревізія суден на предмет виявлення дефектів і пошкоджень. Після цього починається ремонт корпусів суден, палубних механізмів і горловин. Потім здійснюється відрізка кормових частин суден-донорів, їх стикування та випробування відсіків. Далі – фарбування корпусу, переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабельтраси, переобладнання носової частини корпусу.

Як зазначили в міністерстві, баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону.

Як повідомляло “Одеське життя” раніше на Одещині сталося масштабне розкрадання майна державної компанії “Українське Дунайське пароплавство” – двоє колишніх депутатів Одеської облради разом із керівником підприємства привласнили 32 баржі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Останні статті

  • Новини

Прогноз синоптиків на п’ятницю, 20 вересня: трохи потеплішає

Завтра, у п'ятницю, 20 вересня 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується невеликий дощ… Читати далі

2024-09-19
  • Новини партнерів

Куди очі дивляться: як організувати відпустку восени?

Не любите пекуче літнє сонце? Активно працюєте влітку і немає часу на відпустку? Тоді відпочинок… Читати далі

2024-09-19
  • Статті

Юний художник з Одещини створює галерею захисників України

Шістнадцятирічний Назар Ковальчук з невеличкого села Вербове Ананьївської громади з дитинства бореться з важкою недугою,… Читати далі

2024-09-19
  • Новини

Затверджено проєкт утримання парку імені Шевченка: що це означає

На пленарному засіданні сесії Одеської міської ради було затверджено новий проєкт утримання центрального парку імені… Читати далі

2024-09-19
  • Новини

Узимку в Україні може не бути світла по 18 годин на добу, – прогноз ООН

За прогнозами Моніторингової місії ООН з прав людини в Україні (ММПЛУ) цієї зими в Україні… Читати далі

2024-09-19
  • Статті

Розвивається попри війну: біля Рені та на Дунаї розпочали масштабне будівництво

Минулого місяця депутати Ренійської міськради ухвалили чергові рішення про виділення ділянок землі на березі Дунаю… Читати далі

2024-09-19