Новини

В Одеській області зі старих суден будують великотоннажні баржі

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG-баржу з використанням старих сорокаметрових барж, що дає можливість навіть під час війни оновлювати річковий флот. Перша така баржа була спущена на воду наприкінці минулого року.

Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.

“У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за довгий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частину з яких здають в оренду як так звані “проставки” між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягаючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо”, – йдеться в повідомленні.

Для будівництва баржі тоннажністю 2200 тонн використовують сорокаметрові ліхтерні баржі, які раніше через простоювали або використовувалися не за призначенням. Повноцінна річкова SLG-баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається з третього судна. При цьому собівартість такого виробництва значно нижча, ніж будівництво баржі з нуля.

Читайте також: Дунайське пароплавство відновлює свій морський флот

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина – 76,5 метра, осадка – 3,1 метра. Будівництво барж типу SLG з ліхтерів-донорів відбувається в кілька етапів. Спочатку проводиться оцінка суден-донорів, потім їх доставляють на завод, де проводиться ревізія суден на предмет виявлення дефектів і пошкоджень. Після цього починається ремонт корпусів суден, палубних механізмів і горловин. Потім здійснюється відрізка кормових частин суден-донорів, їх стикування та випробування відсіків. Далі – фарбування корпусу, переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабельтраси, переобладнання носової частини корпусу.

Як зазначили в міністерстві, баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону.

Як повідомляло “Одеське життя” раніше на Одещині сталося масштабне розкрадання майна державної компанії “Українське Дунайське пароплавство” – двоє колишніх депутатів Одеської облради разом із керівником підприємства привласнили 32 баржі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Positive News

Одеський гумор: котик з вилкою та котик XL

Доброго ранку, любі друзі! Неділя — ідеальний день для відпочинку й сміху. Зустрічайте нашу нову… Read More

25-05-2025 в 06:11
  • Новини

Магнітні бурі 25 травня: чи буде шторм сьогодні

У другій половині дня неділі, 25 травня, магнітні хвилювання можуть стати відчутними для метеозалежних людей. Read More

25-05-2025 в 05:41
  • Новини

Росія почала обстріл України: запущено ракети з літаків і кораблів (ОНОВЛЕНО)

Нова доба 25 травня в Україні розпочалася з масованого російського обстрілу. Агресор використовує ракети з… Read More

25-05-2025 в 02:23
  • Новини

В Одесі чутно вибухи: місто атакували дрони (ОНОВЛЕНО)

Пізно ввечері 24 травня 2025 року російські ударні безпілотники атакували Одесу. Мешканці міста чули стрілянину… Read More

24-05-2025 в 23:51
  • Статті

Будівельна амністія: як легалізувати самочинне будівництво

В Україні житло часто будують без відповідних дозволів, дотримання будівельних норм та оформлення документів. Такі… Read More

24-05-2025 в 23:34
  • Новини

Погода в Одесі 25 травня: грози підкрадуться до області, але Одесу оминуть?

За прогнозами синоптиків Гідрометцентру Чорного та Азовського морів, завтра, в неділю, 25 травня 2025 року,… Read More

24-05-2025 в 22:50