Новини

В Одеській області зі старих суден будують великотоннажні баржі

Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG-баржу з використанням старих сорокаметрових барж, що дає можливість навіть під час війни оновлювати річковий флот. Перша така баржа була спущена на воду наприкінці минулого року.

Про це повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.

“У 2023 році команда Українського Дунайського пароплавства вперше за довгий час розпочала будівництво несамохідного флоту. На балансі підприємства залишилося понад 80 ліхтерів, частину з яких здають в оренду як так звані “проставки” між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягаючи з компанії кошти на якірний збір, аварійні ремонти тощо”, – йдеться в повідомленні.

Для будівництва баржі тоннажністю 2200 тонн використовують сорокаметрові ліхтерні баржі, які раніше через простоювали або використовувалися не за призначенням. Повноцінна річкова SLG-баржа будується за принципом конструктора: відбувається стикування двох ліхтерів за допомогою вставки, що вирізається з третього судна. При цьому собівартість такого виробництва значно нижча, ніж будівництво баржі з нуля.

Читайте також: Дунайське пароплавство відновлює свій морський флот

Вантажопідйомність оновленої SLG-баржі становить 2200 тонн, довжина – 76,5 метра, осадка – 3,1 метра. Будівництво барж типу SLG з ліхтерів-донорів відбувається в кілька етапів. Спочатку проводиться оцінка суден-донорів, потім їх доставляють на завод, де проводиться ревізія суден на предмет виявлення дефектів і пошкоджень. Після цього починається ремонт корпусів суден, палубних механізмів і горловин. Потім здійснюється відрізка кормових частин суден-донорів, їх стикування та випробування відсіків. Далі – фарбування корпусу, переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабельтраси, переобладнання носової частини корпусу.

Як зазначили в міністерстві, баржі будуються за рахунок власних коштів Українського Дунайського пароплавства, без залучення бюджетного фінансування. Усі роботи з будівництва нових барж відбуваються в Україні. Це створює нові робочі місця та позитивно впливає як на економіку регіону.

Як повідомляло “Одеське життя” раніше на Одещині сталося масштабне розкрадання майна державної компанії “Українське Дунайське пароплавство” – двоє колишніх депутатів Одеської облради разом із керівником підприємства привласнили 32 баржі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

Температура морської води в Одесі 25 серпня: чи можна купатися

Незважаючи на прохолодні ночі, море біля одеських берегів продовжує зберігати приємне тепло: температура води залишається… Read More

25-08-2025 в 07:27
  • Новини

В центрі Одесі знесуть старовинний будинок на вулиці Новосельського

Постраждалий від російських обстрілів житловий будинок на вулиці Новосельського, 16 визнано таким, що не підлягає… Read More

25-08-2025 в 07:11
  • Новини

На Одещині попрощалися із загиблим захисником Василем Мірчею

Саф’янівська громада отримала сумну звістку — на фронті загинув її земляк, мешканець села Озерне Василь… Read More

25-08-2025 в 06:51
  • Новини

У понеділок можливі магнітні збурення: як захистити здоров’я

У понеділок, 25 серпня, очікуються магнітні бурі середньої сили, які можуть викликати головний біль, слабкість… Read More

25-08-2025 в 05:43
  • Статті

Наші герої та будинок на лікарняному: сім миттєвостей одеського тижня

Передостанній тиждень серпня: спека, очікування дощику, веселка, що з'явилась без дощу… Тут ― фестиваль, а… Read More

24-08-2025 в 22:23
  • Новини

Обмін полоненими 24 серпня: звільнено колишнього мера Херсона Миколаєнка

У День Незалежності України відбувся черговий обмін полоненими між Україною та Росією. Додому повернулися десятки… Read More

24-08-2025 в 21:49