Новини

Що робити одеситам, якщо вдома досі немає опалення

В Одесі опалювальний сезон розпочався 4 листопада. Спочатку тепло подали у школи та лікарні, потім настала черга житлових будинків. Але й досі частина мешканців міста залишаються без опалення. Причини затримок та що робити, щоб отримати тепло, з'ясовувала кореспондентка «Одеське життя».

За запитом читачів, ми звернулися на гарячу лінію 15-01, щоб дізнатися, чому виникли проблеми з подачею тепла. Однак там відповіли, що вони не володіють такою інформацією, оскільки за це відповідають місцеві (районні) котельні. Гаряча лінія може допомогти тільки в разі аварійних ситуацій з опаленням.

Наступного дня кореспондентка зателефонувала в КП «Теплопостачання міста Одеси» за номером (048) 705-61-00. Їй повідомили, що в окремих районах проводяться ремонтні роботи, які вже завершено. Також в деяких будинках можуть виникати внутрішні проблеми з трубами, які нібито течуть. 

Якщо ж у вашому будинку досі немає опалення, слід звернутися до ЖЕКу, який повинен відкрити задвижку. У випадку ОСББ відповідальність лежить на голові об’єднання мешканців будинку. 

Таким чином, питання подальшого постачання тепла вирішується індивідуально. Тож, якщо у вас досі немає опалення, звертайтесь за наведеними нижче контактними номерами.

Читайте також: Чи буде тепло у квартирах одеситів: про зміну тарифів, ремонт труб та судові позови проти боржників

Як зв’язатися зі своїм ЖКС?

Наводимо перелік житлово-комунальних сервісів Одеси та номери телефонів:

  • ЖКС «Вузівський», телефон: (048) 705-90-74;
  • ЖКС «Чорноморський», телефон: (048) 705-34-40;
  • ЖКС «Черемушки», телефон: (048) 705-33-11/12;
  • ЖКС «Хмельницький», телефон: (048) 705-79-69;
  • ЖКС «Фонтанський», телефон: (048) 740-72-62;
  • ЖКС «Порто-Франківський», телефон: (048) 705-74-23;
  • ЖКС «Пересипський», телефон: (048) 793-78-60.

Що робити, якщо в ЖКС не беруть слухавку?

Якщо ви зателефонували на вказаний номер ЖКС, але вам так і не відповіли, телефонуйте до швидкої комунальної допомоги — 15-01. Тут вам дадуть відповідь на питання, які вас цікавлять, допоможуть зв’язати з працівником ЖЕКу і вирішити вашу проблему.

Також можете зателефонувати в Диспетчерську департаменту міського господарства — (048) 705-48-84 або (067) 705-84-48.

Share

Recent Posts

  • Статті

У дівчини з Болграду загинув чоловік: як каміння повернуло її до життя

Коли війна забрала в Олесі Гіневської чоловіка, маленький браслетик із кахолонгу, подарований коханим, став для… Read More

01-12-2025 в 18:31
  • Реклама / Новини партнерів

Процес вступу до приватних шкіл

Процес вступу до приватних шкіл починається за 12–18 місяців до бажаного року навчання. Більшість шкіл… Read More

01-12-2025 в 18:13
  • Новини

Частина Одеси залишиться без води 2 грудня – кому не пощастить

Завтра, у вівторок, 2 грудня 2025 року, у зв’язку з аварією та необхідністю проведення ремонтних… Read More

01-12-2025 в 17:52
  • Статті

Одеса дослухається до ветеранів: реабілітація, спорт, працевлаштування – що говорить спільнота

У залі, де ГО «Захист держави» проводила ветеранський форум, не встигли виставити достатню кількість стільців… Read More

01-12-2025 в 17:26
  • Новини

Колапс на кордоні: в Одеській області не працює пункт пропуску (ОНОВЛЕНО)

З ранку 1 грудня рух на трасі Одеса–Рені виявився майже повністю паралізованим. Через зупинку роботи… Read More

01-12-2025 в 16:26
  • Новини

Майже 9 мільйонів на воду: біля Одеси оновлять ключовий водогін

КП «Чорноморськводаканал» оголосив великий тендер на реконструкцію великої ділянки водопровідної лінії до рибного порту в… Read More

01-12-2025 в 15:32