Новини

Продаж Білгород-Дністровського порту знову можуть скасувати: названо причину

Угоду про продаж Білгород-Дністровського морського торговельного порту в Білгород-Дністровському Одеської області можуть скасувати через несподівану зміну бенефіціара компанії, яка купила об'єкт на останньому аукціоні.

Як повідомлялося, у листопаді поточного року Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» удалося продати на аукціоні з 12-ї спроби.

За інформацією Фонду держмайна (ФДМУ), 5 грудня переможець торгів – ТОВ «Топ-Оффер» – вніс до державного бюджету кошти від приватизації Білгород-Дністровського порту у розмірі більш ніж 108 млн грн (з ПДВ). Наголошується, що це був останній день для внесення грошей.

«Наразі Фонд держмайна проводить перевірку суб’єкта та походження коштів згідно з ЗУ «Про приватизацію». Якщо приватизація завершиться успішно, то нарешті підприємство отримає інвестора, що буде розбудовувати порт та оплатить заборгованість, що є у переліку умов приватизації», – повідомили у ФДМУ.

У той же час, як пише «Думська», якщо буде виявлено порушення, угоду можуть скасувати. Кінцевий термін підписання договору – 12 грудня 2024 року.

«Примітно, що у фірми після купівлі активу на початку листопада змінився кінцевий бенефіціар. Уже 27 числа замість Богуславського Євгена Володимировича ним став Продивус Володимир Степанович — бізнесмен, екс-нардеп від Партії регіонів, який голосував за Диктаторські закони 16 січня 2014 року, колишній голова Федерації боксу України.», – зазначає видання.

Білгород- Дністровський порт намагалися продати понад десять разів. Його майновий комплекс включає дев’ять суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. Причому, згідно з умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Наразі держпідприємство працює лише як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення до дунайських портів Одеської області.

Читайте також: Вантажообіг у портах Великої Одеси зріс удвічі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Авторський блог

Математик, який створив зірок науки: українець Кравчук вплинув на Корольова, створення комп’ютера та штучного інтелекту

Майже ніхто не чув про академіка Михайла Кравчука — геніального українського математика, який стояв біля… Read More

04-10-2025 в 17:39
  • Новини

В Одесі перекрили частину дороги через аварійне дерево (фото)

Сьогодні, 4 жовтня, у Приморському районі Одеси тимчасово перекрили рух транспорту через аварійне дерево, яке… Read More

04-10-2025 в 16:57
  • Новини

Війна, день 1319: атака потягом у Шостці, масові удари РФ та потужна відповідь Сил оборони

Сьогодні, в суботу, 4 жовтня 2025 року, розпочалася 1319-та доба з початку широкомасштабної збройної агресії… Read More

04-10-2025 в 16:00
  • Новини

Одесу заливає дощем – що відомо про ситуацію на дорогах (ОНОВЛЕНО)

Сьогодні, у суботу, 4 жовтня 2025 року, Одесу знову накрила негода – зранку продовжується помірний… Read More

04-10-2025 в 13:33
  • Новини

Піанотерапія та «Таємний код»: культурні події Одеси 4-6 жовтня

Культурний оглядач «Одеського Життя» Юлія Сущенко зібрала найцікавіші культурні та освітні події Одеси які варто… Read More

04-10-2025 в 11:44
  • Новини партнерів

Китайський мінітрактор: де використовується та який обрати

Мінітрактор незамінний на присадибній ділянці як малих, так і великих розмірів. Цей чотирьохколісний  багатофункціональний транспорт… Read More

04-10-2025 в 11:38