Новини

Продаж Білгород-Дністровського порту знову можуть скасувати: названо причину

Угоду про продаж Білгород-Дністровського морського торговельного порту в Білгород-Дністровському Одеської області можуть скасувати через несподівану зміну бенефіціара компанії, яка купила об'єкт на останньому аукціоні.

Як повідомлялося, у листопаді поточного року Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» удалося продати на аукціоні з 12-ї спроби.

За інформацією Фонду держмайна (ФДМУ), 5 грудня переможець торгів – ТОВ «Топ-Оффер» – вніс до державного бюджету кошти від приватизації Білгород-Дністровського порту у розмірі більш ніж 108 млн грн (з ПДВ). Наголошується, що це був останній день для внесення грошей.

«Наразі Фонд держмайна проводить перевірку суб’єкта та походження коштів згідно з ЗУ «Про приватизацію». Якщо приватизація завершиться успішно, то нарешті підприємство отримає інвестора, що буде розбудовувати порт та оплатить заборгованість, що є у переліку умов приватизації», – повідомили у ФДМУ.

У той же час, як пише «Думська», якщо буде виявлено порушення, угоду можуть скасувати. Кінцевий термін підписання договору – 12 грудня 2024 року.

«Примітно, що у фірми після купівлі активу на початку листопада змінився кінцевий бенефіціар. Уже 27 числа замість Богуславського Євгена Володимировича ним став Продивус Володимир Степанович — бізнесмен, екс-нардеп від Партії регіонів, який голосував за Диктаторські закони 16 січня 2014 року, колишній голова Федерації боксу України.», – зазначає видання.

Білгород- Дністровський порт намагалися продати понад десять разів. Його майновий комплекс включає дев’ять суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. Причому, згідно з умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Наразі держпідприємство працює лише як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення до дунайських портів Одеської області.

Читайте також: Вантажообіг у портах Великої Одеси зріс удвічі.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

Дитяча подорож довжиною в 8 км: на Одещині знайшли зниклу біля моря п’ятирічну дитину

На Одещині поліцейські розшукали п'ятирічного хлопчика, який загубився біля моря, коли його родина відпочивала на… Read More

09-08-2025 в 22:20
  • Новини

Що чекати від погоди у Одесі та області 10 серпня

Завтра, в неділю, 10 серпня 2025 року, в Одесі та Одеській області ожидається переважно мінлива… Read More

09-08-2025 в 19:58
  • Статті

Болгарські традиції та  працьовиті люди: про особливості села Виноградівка, яке має дві назви

Село Виноградівка Бессарабської громади знаходиться по основній трасі колишнього Тарутинського району в двадцяти кілометрах від… Read More

09-08-2025 в 18:55
  • Авторський блог

Квитки на одеські поїзди лише через “Дію”: що це було та як пасажири відстояли свої права

Журналіст Валерій Боянжу у своїй колонці різко розкритикував нові вимоги «Укрзалізниці» щодо верифікації пасажирів через… Read More

09-08-2025 в 17:36
  • Новини

Нове життя – в новій швидкій: на Одещині медики прийняли пологи в дорозі

Медики з Білгород-Дністровського району Одеської області прийняли пологи дорогою до лікарні в Арцизі. Read More

09-08-2025 в 16:28
  • Новини

На Одещині ліквідували великі пожежі, є загиблий (фото)

У п'ятницю, 8 серпня, на Одещині рятувальники ліквідували великі пожежі, одна з яких забрала життя… Read More

09-08-2025 в 14:58