Новини

Дунайське пароплавство розпродає морський флот – покупців поки що не знайшлося

Українське Дунайське пароплавство (УДП) виставило на аукціон одразу шість суден морського флоту, але покупців поки що не знайшлося. У компанії кажуть, що тримати морський флот економічно невигідно.

УДП оголосило про аукціон на початку грудня і виставило шість кораблів одним лотом за 440 млн грн. Про це йдеться на платформі державних закупівель.

Із шести суховантажів лише два («Вилкове» та «Ізмаїл») відремонтовані та мають усі документи для початку роботи. Решта чотири – «Татарбунари», «Віана-ду-Каштелу», «Кілія» та «Рені» – у неробочому стані і багато років перебувають у простої.

Аукціон не відбувся через відсутність учасників.

«Покупці, напевно, вичікують ще більшого зниження цін. Те, що перший аукціон не пройшов – не катастрофічно. Перший аукціон – це сигнал ринку, що УДП дійсно готове продавати. Адже було багато розмов, що нам не дозволять продаж суто з політичних причин», – прокоментували підсумки аукціону в профільному виданні Ukrainian Shipping Magazine.

До теми: Білгород-Дністровський порт вдалося продати з 13-ї спроби – хто покупець

Чому УДП розпродає морський флот

В УДП пояснили, що почали відновлення морського флоту 2022 року, коли блокування портів Одеси зробило Дунайські порти ключовим транспортним коридором для експорту агропродукції. Однак після відновлення роботи морських портів фрахтові ставки впали, а перспективи використання морського флоту стали економічно невигідними.

Незважаючи на розгляд різних варіантів, таких як передача суден у тайм-чартер, підприємство визнало, що цей напрямок залишається збитковим. Утримання старих суден також потребує значних фінансових витрат, включно з ремонтом і продовженням документів.

«Морські судна УДП внаслідок незначного дедвейту (3,5 тис. т) були найбільш затребуваними в постачанні агропродукції до Туреччини, але з 27 червня 2024 року країна ввела заборону на імпорт зернових, що призвело до надлишкової пропозиції фрахту. 15 жовтня заборону було скасовано, але лише частково», – говорить гендиректор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.

УДП минулого року інвестувало у відновлення морського флоту, оперувати флотом у 2-3 судна, за словами Москаленка, зараз нерентабельно. Особливо, якщо йдеться про державне підприємство.

Читайте також: Дунайське пароплавство отримало несподівану пропозицію від росіян: подробиці

 

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Авторський блог

Математик, який створив зірок науки: українець Кравчук вплинув на Корольова, створення комп’ютера та штучного інтелекту

Майже ніхто не чув про академіка Михайла Кравчука — геніального українського математика, який стояв біля… Read More

04-10-2025 в 17:39
  • Новини

В Одесі перекрили частину дороги через аварійне дерево (фото)

Сьогодні, 4 жовтня, у Приморському районі Одеси тимчасово перекрили рух транспорту через аварійне дерево, яке… Read More

04-10-2025 в 16:57
  • Новини

Війна, день 1319: атака потягом у Шостці, масові удари РФ та потужна відповідь Сил оборони

Сьогодні, в суботу, 4 жовтня 2025 року, розпочалася 1319-та доба з початку широкомасштабної збройної агресії… Read More

04-10-2025 в 16:00
  • Новини

Одесу заливає дощем – що відомо про ситуацію на дорогах (ОНОВЛЕНО)

Сьогодні, у суботу, 4 жовтня 2025 року, Одесу знову накрила негода – зранку продовжується помірний… Read More

04-10-2025 в 13:33
  • Новини

Піанотерапія та «Таємний код»: культурні події Одеси 4-6 жовтня

Культурний оглядач «Одеського Життя» Юлія Сущенко зібрала найцікавіші культурні та освітні події Одеси які варто… Read More

04-10-2025 в 11:44
  • Новини партнерів

Китайський мінітрактор: де використовується та який обрати

Мінітрактор незамінний на присадибній ділянці як малих, так і великих розмірів. Цей чотирьохколісний  багатофункціональний транспорт… Read More

04-10-2025 в 11:38