Новини

Десята спроба: чи вдалося продати Білгород-Дністровський порт?

Фонд державного майна України (ФДМУ) скасував уже десятий за рахунком аукціон із приватизації єдиного майнового комплексу держпідприємства «Білгород-Дністровський морський торговельний порт».

Про це повідомляється на сторінці підприємства у Facebook.

Згідно з даними, опублікованими на сайті «Прозоро.Продажі», аукціон, який мав проходити за гібридною голландською моделлю (зі зниженням ціни) був призначений на 24 вересня 2024 року. Стартова ціна лота становила 88,99 млн грн.

Однак 20 вересня Регіональне відділення ФДМУ по Одеській та Миколаївській областях скасувало торги «з метою тримання від дій, які можуть спричинити нанесення репутаційних страт державним органам приватизації та ненадходження до державного бюджету України запланованих обсягів грошових коштів».

За інформацією протоколу рішення, на приватизаційний аукціон не надійшло жодної заявки від потенційних учасників.

Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

У серпні цього року ФДМУ оголосив дев’ятий аукціон із приватизації Білгород-Дністровського порту зі стартовою ціною 177,97 млн ​​грн. Онлайн-торги мали відбутися 6 вересня, але їх скасували.

Як повідомлялося, вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності згідно із статутом є допоміжне обслуговування водного транспорту.

З 1 квітня 2022 року порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях та відправляє його у вагонах. З травня того ж року підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції.

Раніше держпідприємство «Одеський порт» виставило на торги велике вантажне судно «Адмірал Де Рибас» разом із приписаним до нього обладнанням.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Статті

Який інтернет обрати під час відключень світла?

У сучасному світі стабільний та швидкісний інтернет дуже важливий для виконання бізнес-завдань та повсякденного користування.… Read More

2024-11-21
  • Новини

Завідувачку дитячої лікарні в Одесі викрили на хабарі

В Одесі правоохоронці затримали завідувачку одного з відділень "Дитячої міської клінічної лікарні №3". Її підозрюють… Read More

2024-11-21
  • Авторський блог

Андрій Вишинський — одесит на прізвисько «Ягуарович»: історія ката і «ланцюгового пса» диктатора

22 листопада 1954 року, тобто рівно 70 років тому «скопитився» Андрій Януарович Вишинський. «Фі!», —… Read More

2024-11-21
  • Новини

Частина Одеси у п’ятницю залишиться без води: кому потрібно зробити запаси

У частині Приморського району Одеси у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, тимчасово відключать воду. Причина… Read More

2024-11-21
  • Новини

ЮНЕСКО відреагувала на звернення одеситів щодо збереження історичних пам’яток

В ЮНЕСКО дали відповідь на гучний «Одеський лист», в якому противники деколонізації топонімів, названих на… Read More

2024-11-21
  • Новини

Одеса без світла: чи працюватимуть графіки 22 листопада (ОНОВЛЕНО)

Завтра, у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, в Україні та, зокрема, в Одесі та Одеській… Read More

2024-11-21