Новини

Десята спроба: чи вдалося продати Білгород-Дністровський порт?

Фонд державного майна України (ФДМУ) скасував уже десятий за рахунком аукціон із приватизації єдиного майнового комплексу держпідприємства «Білгород-Дністровський морський торговельний порт».

Про це повідомляється на сторінці підприємства у Facebook.

Згідно з даними, опублікованими на сайті «Прозоро.Продажі», аукціон, який мав проходити за гібридною голландською моделлю (зі зниженням ціни) був призначений на 24 вересня 2024 року. Стартова ціна лота становила 88,99 млн грн.

Однак 20 вересня Регіональне відділення ФДМУ по Одеській та Миколаївській областях скасувало торги «з метою тримання від дій, які можуть спричинити нанесення репутаційних страт державним органам приватизації та ненадходження до державного бюджету України запланованих обсягів грошових коштів».

За інформацією протоколу рішення, на приватизаційний аукціон не надійшло жодної заявки від потенційних учасників.

Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

У серпні цього року ФДМУ оголосив дев’ятий аукціон із приватизації Білгород-Дністровського порту зі стартовою ціною 177,97 млн ​​грн. Онлайн-торги мали відбутися 6 вересня, але їх скасували.

Як повідомлялося, вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності згідно із статутом є допоміжне обслуговування водного транспорту.

З 1 квітня 2022 року порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях та відправляє його у вагонах. З травня того ж року підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції.

Раніше держпідприємство «Одеський порт» виставило на торги велике вантажне судно «Адмірал Де Рибас» разом із приписаним до нього обладнанням.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

Війна, день 1180: переговори з росіянами неможливі до жовтня, – думка

Сьогодні, в неділю, 18 травня 2025 року, розпочалася 1180-та доба з початку широкомасштабної збройної агресії… Read More

18-05-2025 в 12:59
  • Новини

Тиха загроза біля берега: що знайшли військові у морі під Одесою (відео)

Військові моряли одного з підрозділів Військово-морських сил Збройних сил України успішно ліквідували чергову міну ворожу,… Read More

18-05-2025 в 11:49
  • Статті

Від СРСР до Росії: як за 100 років змінювалися політичні репресії в Україні?

У кожну третю неділю травня, починаючи з 2007 року в Україні відзначається День пам'яті жертв… Read More

18-05-2025 в 10:31
  • Новини

Частина Одеси залишилася без світла 18 травня – адреси

Сьогодні, в неділю, 18 травня 2025 року, через планові роботи в Одесі до вечора залишаться… Read More

18-05-2025 в 09:48
  • Новини

Остання дорога Героїв: на Одещині віддали данину пам’яті двом захисникам

У Березівській громаді Одеської області провели в останню путь двох полеглих захисників України – Петра… Read More

18-05-2025 в 08:32
  • Новини

«Євробачення-2025»: хто виграв і яке місце посіла Україна

У ніч на неділю, 18 травня, у швейцарському місті Базелі відбувся гранд-фінал міжнародного пісенного конкурсу… Read More

18-05-2025 в 07:21