Новини

Білгород-Дністровський порт вдалося продати з 13-ї спроби – хто покупець

Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», розташований у місті Білгород-Дністровському Одеської області, вдалося нарешті продати на аукціоні. Ця була вже 13-та спроба, і вона виявилася вдалою.

Про це повідомили у прес-службі Фонду держмайна України (ФДМУ).

Єдиним покупцем виявилася компанія ТОВ “Топ-Оффер”, яка запропонувала за актив 108 млн грн.

«Початкова ціна становила 88,9 млн грн., а переможна – 90 млн грн. Переможець аукціону додатково має сплатити 18 млн грн ПДВ, тому загальний економічний ефект може становити 108 млн грн», – заявили у ФДМУ.

Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

У Фонді також нагадали, що майновий комплекс порту включає 9 суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.

Як повідомлялося, в середині жовтня 2024 року ФДМУ вкотре виставив на торги Білгород-Дністровський порт. Тоді об’єкт оцінили у 178 млн грн.

Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Але той аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

До того ж зараз держпідприємство працює тільки як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення в дунайські порти Одеської області.

Читайте також: Найбільший у світі контейнерний перевізник запускає нову лінію у порт Великої Одеси.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

Шахеди атакували Одещину: які міста зазнали нападу (ОНОВЛЕНО)

Вечір 1 квітня став часом, коли російські агресори поновили свої атаки. Цього разу об’єктом нападу… Read More

01-04-2025 в 22:55
  • Новини

Яким буде в Одесі другий день квітня – прогноз погоди

У середу, 2 квітня 2025 року, в Одесі та Одеській області синоптики Гідрометцентру Чорного та… Read More

01-04-2025 в 22:20
  • Статті

Чи вважають українці одеський гумор особливим – опитування (відео)

«Одеське життя» вирішило запитати як самих одеситів, так і мешканців інших міст, як вони ставляться… Read More

01-04-2025 в 21:16
  • Новини

Завтра частина Одеської області на добу залишиться без води – кому не пощастить

Філія «Інфоксводоканал» попереджає про аварійне відключення водопостачання в частині Одеської області 2-3 квітня 2025 року. Read More

01-04-2025 в 20:21
  • Статті

Одеський гумор: чи існує він насправді?

В Одесі жартували: що таке «Гуморина»? Це 1 квітня, коли звідусіль приїжджають люди, які не… Read More

01-04-2025 в 18:57
  • Новини

Одеситів чекає «тропічне» літо

В Україні з'явилося нове кліматичне явище – «тропічні» ночі, коли температура повітря не падає нижче… Read More

01-04-2025 в 17:18