Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», розташований у місті Білгород-Дністровському Одеської області, вдалося нарешті продати на аукціоні. Ця була вже 13-та спроба, і вона виявилася вдалою.
Про це повідомили у прес-службі Фонду держмайна України (ФДМУ).
Єдиним покупцем виявилася компанія ТОВ “Топ-Оффер”, яка запропонувала за актив 108 млн грн.
«Початкова ціна становила 88,9 млн грн., а переможна – 90 млн грн. Переможець аукціону додатково має сплатити 18 млн грн ПДВ, тому загальний економічний ефект може становити 108 млн грн», – заявили у ФДМУ.
Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує
У Фонді також нагадали, що майновий комплекс порту включає 9 суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.
Як повідомлялося, в середині жовтня 2024 року ФДМУ вкотре виставив на торги Білгород-Дністровський порт. Тоді об’єкт оцінили у 178 млн грн.
Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Але той аукціон визнали таким, що не відбувся.
13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.
Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.
Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.
Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.
До того ж зараз держпідприємство працює тільки як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення в дунайські порти Одеської області.
Читайте також: Найбільший у світі контейнерний перевізник запускає нову лінію у порт Великої Одеси.
Сьогодні, 1 грудня 2025 року, у Пересипському районі Одеси розпочалися роботи зі зведення нового бюветного… Read More
Коли війна забрала в Олесі Гіневської чоловіка, маленький браслетик із кахолонгу, подарований коханим, став для… Read More
Процес вступу до приватних шкіл починається за 12–18 місяців до бажаного року навчання. Більшість шкіл… Read More
Завтра, у вівторок, 2 грудня 2025 року, у зв’язку з аварією та необхідністю проведення ремонтних… Read More
У залі, де ГО «Захист держави» проводила ветеранський форум, не встигли виставити достатню кількість стільців… Read More
З ранку 1 грудня рух на трасі Одеса–Рені виявився майже повністю паралізованим. Через зупинку роботи… Read More