Новини

Білгород-Дністровський порт вдалося продати з 13-ї спроби – хто покупець

Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», розташований у місті Білгород-Дністровському Одеської області, вдалося нарешті продати на аукціоні. Ця була вже 13-та спроба, і вона виявилася вдалою.

Про це повідомили у прес-службі Фонду держмайна України (ФДМУ).

Єдиним покупцем виявилася компанія ТОВ “Топ-Оффер”, яка запропонувала за актив 108 млн грн.

«Початкова ціна становила 88,9 млн грн., а переможна – 90 млн грн. Переможець аукціону додатково має сплатити 18 млн грн ПДВ, тому загальний економічний ефект може становити 108 млн грн», – заявили у ФДМУ.

Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

У Фонді також нагадали, що майновий комплекс порту включає 9 суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.

Як повідомлялося, в середині жовтня 2024 року ФДМУ вкотре виставив на торги Білгород-Дністровський порт. Тоді об’єкт оцінили у 178 млн грн.

Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Але той аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

До того ж зараз держпідприємство працює тільки як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення в дунайські порти Одеської області.

Читайте також: Найбільший у світі контейнерний перевізник запускає нову лінію у порт Великої Одеси.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Статті

Який інтернет обрати під час відключень світла?

У сучасному світі стабільний та швидкісний інтернет дуже важливий для виконання бізнес-завдань та повсякденного користування.… Read More

2024-11-21
  • Новини

Завідувачку дитячої лікарні в Одесі викрили на хабарі

В Одесі правоохоронці затримали завідувачку одного з відділень "Дитячої міської клінічної лікарні №3". Її підозрюють… Read More

2024-11-21
  • Авторський блог

Андрій Вишинський — одесит на прізвисько «Ягуарович»: історія ката і «ланцюгового пса» диктатора

22 листопада 1954 року, тобто рівно 70 років тому «скопитився» Андрій Януарович Вишинський. «Фі!», —… Read More

2024-11-21
  • Новини

Частина Одеси у п’ятницю залишиться без води: кому потрібно зробити запаси

У частині Приморського району Одеси у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, тимчасово відключать воду. Причина… Read More

2024-11-21
  • Новини

ЮНЕСКО відреагувала на звернення одеситів щодо збереження історичних пам’яток

В ЮНЕСКО дали відповідь на гучний «Одеський лист», в якому противники деколонізації топонімів, названих на… Read More

2024-11-21
  • Новини

Одеса без світла: чи працюватимуть графіки 22 листопада (ОНОВЛЕНО)

Завтра, у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, в Україні та, зокрема, в Одесі та Одеській… Read More

2024-11-21