Новини

Білгород-Дністровський порт вдалося продати з 13-ї спроби – хто покупець

Єдиний майновий комплекс держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», розташований у місті Білгород-Дністровському Одеської області, вдалося нарешті продати на аукціоні. Ця була вже 13-та спроба, і вона виявилася вдалою.

Про це повідомили у прес-службі Фонду держмайна України (ФДМУ).

Єдиним покупцем виявилася компанія ТОВ “Топ-Оффер”, яка запропонувала за актив 108 млн грн.

«Початкова ціна становила 88,9 млн грн., а переможна – 90 млн грн. Переможець аукціону додатково має сплатити 18 млн грн ПДВ, тому загальний економічний ефект може становити 108 млн грн», – заявили у ФДМУ.

Читайте також: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

У Фонді також нагадали, що майновий комплекс порту включає 9 суден портового флоту, 47 одиниць автомобільного та чотири одиниці залізничного транспорту. На балансі також числиться 18 портальних кранів та спецтехніка.

Як повідомлялося, в середині жовтня 2024 року ФДМУ вкотре виставив на торги Білгород-Дністровський порт. Тоді об’єкт оцінили у 178 млн грн.

Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн грн. Але той аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю підприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

До того ж зараз держпідприємство працює тільки як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення в дунайські порти Одеської області.

Читайте також: Найбільший у світі контейнерний перевізник запускає нову лінію у порт Великої Одеси.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Статті

В Одесі можна швидко та безоплатно пройти тест на ВІЛ та гепатити: чому це важливо, навіть коли немає симптомів

З 19 до 26 травня в Європі триває Тиждень тестування на ВІЛ та гепатити. Ця… Read More

18-05-2025 в 14:55
  • Новини

В Одесі чоловік випав із вікна та застряг на даху під’їзду

Сьогодні вранці, 18 травня, в Одесі чоловік випав із вікна багатоетіажки та впав на дах… Read More

18-05-2025 в 14:15
  • Новини

Війна, день 1180: переговори з росіянами неможливі до жовтня, – думка

Сьогодні, в неділю, 18 травня 2025 року, розпочалася 1180-та доба з початку широкомасштабної збройної агресії… Read More

18-05-2025 в 12:59
  • Новини

Тиха загроза біля берега: що знайшли військові у морі під Одесою (відео)

Військові моряли одного з підрозділів Військово-морських сил Збройних сил України успішно ліквідували чергову міну ворожу,… Read More

18-05-2025 в 11:49
  • Статті

Від СРСР до Росії: як за 100 років змінювалися політичні репресії в Україні?

У кожну третю неділю травня, починаючи з 2007 року в Україні відзначається День пам'яті жертв… Read More

18-05-2025 в 10:31
  • Новини

Частина Одеси залишилася без світла 18 травня – адреси

Сьогодні, в неділю, 18 травня 2025 року, через планові роботи в Одесі до вечора залишаться… Read More

18-05-2025 в 09:48