Чим відрізняється просування за кордоном
Щоб отримати стабільний приріст іноземних відвідувачів, необхідно грамотно просувати свій веб-ресурс. Порівняно з російськомовними проєктами, розкрутка англомовного має свої особливості. По-перше, конкуренція на англійському ринку набагато вища. Тому, щоб просунути інтернет-ресурс і зайняти хороші позиції у пошуку, потрібно серйозно попрацювати над контентом та отримати якісні посилання з авторитетних ресурсів. По-друге, англомовна аудиторія більш вимоглива до юзабіліті та якості контенту. Тому важливо приділяти увагу UX, дизайну, структурі та наповненню сайту. Контент має бути грамотним, цікавим та відповідати запитам ЦА. По-третє, для розкрутки англомовних ресурсів рекомендується використовувати як SEO, а й інші інструменти: SMM, email-маркетинг, PPC. Це дозволить охопити аудиторію з різних боків та підвищити ефективність. Крім того, розкрутка англомовних сайтів має досить багато «підводних каменів». А саме:
- нерозуміння культурних особливостей англомовної аудиторії;
- помилки щодо технічної оптимізації вебресурсу;
- низька якість перекладу контенту на англійську та іншу.
Тому, якщо ви хочете досягти хороших результатів у розкручуванні свого сайту за кордоном, вам потрібна допомога професіоналів.
Що включає просування англомовного сайту

Чому просувати сайт мають професіонали
Як бачите, просування англомовних сайтів – це не просте завдання, яке можна виконати самостійно. Розкрутка вимагає багато часу, знань, зусиль та інвестицій. Тому, якщо ви хочете отримати максимальний ефект на міжнародному ринку, краще довіритись професіоналам, які знають, як зробити це правильно і безпечно. Компанія Wezom не пропонує стандартних рішень, а розробляє індивідуальну стратегію просування для кожного клієнта з огляду на його цілі, бюджет, специфіку ніші, конкурентів, цільову аудиторію та інші фактори. Вона гарантує високу якість своїх послуг і прагне довгострокової співпраці з клієнтами.
*на правах реклами


