Те що спеціальний головний убір у мотоцикліста має бути – це апріорі. Катання на залізному коневі без шолома – це не тільки штраф, це ризик для життя. А навіщо ризикувати. Тим більше що мануфактури пропонують такі круті та стильні моделі, що завдяки їм ви не тільки будете безпечно кататися, але і справите на оточення круте враження.
Але оскільки всі моделі відрізняються не тільки по дизайну, але і по особливостях конструкції, то для того, щоб вдало купити мотошолом https://motostyle.ua/ua/zashchita/motoshlemi, краще дослухатися рекомендацій консультантів Мотостайл. Крім того, що експерти допоможуть підібрати оптимальний екземпляр, вони ще підкажуть як вибирати головний убір, так щоб від ідеально «тримався» на голові й підходив по розміру.
Ступінь захисту – це головне
Мотошоломи бувають різними в плані конструкції. До самих надійних і крутих в плані рівня захисту відносять інтеграли і модулятори. Вони оснащені спеціальними жорсткими елементами, які захищають і голову і підборіддя. Ну а захисне скло гарантує що ваші очі будуть у безпеці. Крім того, сучасні моделі мають антибактеріальні гіпоалергенні прокладки, які додають комфорту. Щодо дизайну, тут немає ніяких обмежень як і в кольоровій гамі. Адже в сучасному світі мотоцикліст то вже не тільки чоловік. Нікого не дивує тендітна панянка за кермом такого двоколісного металевого коня. Саме тому мануфактури пропонують не тільки чоловічі колекції, але і жіночі.
Для збільшення ергономічності деякі моделі оснащені спеціальною гарнітурою. Це дозволяє спілкуватися через мобільний телефон під час їзди (не використовуючи руки і не відволікаючись від дороги) та слухати музику. Для «зимових» колекцій розроблені конструкції з підігрівом скла. Це дозволить їздити на мотоциклі не тільки в дощову, а навіть сніжну погоду.
Для виготовлення зовнішньої частини мотошолома використовують композитні матеріали або спеціальний термопластик. Другий варіант коштує дешевше, але його відрізняє більша вага. Якщо мова йде про композитні матеріали, то це може бути:
- Кевлар;
- Карбон;
- Скловолокно.
Якщо треба створити супер захищену модель, додають армувальну сітку.
Для внутрішньої частини використовують спеціальний ущільнювач, підложку з тканини яку своєю чергою оснащують ремінцями з застібками. Сучасні моделі мають підложку з тканини яка знімається. Тобто її при потребі можна висушити або помити. Якщо зовнішня частина відповідає за захист під час ударів, то внутрішня – за демпфірування перевантаження під час падіння.
Для виготовлення захисного скла (візора) використовують пластик. Якщо це дуже дорога модель, то скло ще має унікальне спеціальне покриття.
Але не дивлячись на високий рівень захисту слід пам’ятати, що після аварійної ситуації шолом втрачає свою захисну здатність, отже доведеться купити новий. Професіонали Motostyle допоможуть з цим, бо вибір справді величезний і підібрати вийде варіант на будь-який смак.