Новини партнерів

Як використовувати SMS-розсилки для розвитку бізнесу?

Успішне ведення бізнесу передбачає застосування нових технологій та взаємозв'язок із клієнтом. Розповідати про свій товар чи послугу потрібно скрізь, де повідомлення може потрапити на очі потенційному клієнту. Але якщо рекламу на бігборді можуть не помітити, а в соцмережах – прогорнути, то SMS-розсилки – це стовідсоткове влучення.

Що таке SMS-розсилки?

SMS-розсилки можна розглядати як окремий маркетинговий хід, коли ви хочете розповісти клієнтам про нову продукцію чи послугу, так і цілу маркетингову стратегію, коли поряд із розсилкою використовуються й інші способи комунікації. Розсилка коротких повідомлень допомагає залучити клієнтів, зробити бренд більш впізнаваним і, звичайно ж, збільшити кількість продажів товарів і послуг.

Оператор мобільного зв’язку Київстар пропонує таргетовані SMS-розсилки на платформі Adwisor. Платформа дає можливість детально налаштувати націлення та запровадити основні характеристики потенційної аудиторії. Вибирати базу для розсилки можна, вказавши:

  • тип телефону;
  • вигляд операційної системи, встановленої на гаджеті;
  • стаття потенційного клієнта;
  • вік;
  • наявність дітей;
  • стиль життя.

Можна також вибрати аудиторію за інтересами, наприклад любителі книг або фільмів, любителі спорту.

Чому важливо налаштувати геолокацію?

Після того, як обрано цільову аудиторію, слід особливу увагу звернути на налаштування геолокації. Використовуючи цю функцію, ви вибираєте на карті територію, абоненти якої мають отримати SMS-розсилку.

Геотаргетинг можна налаштовувати вибираючи: область, район, місто, мікрорайон або робочу зону, наприклад, абоненти, які опиняються неподалік вашого магазину або перукарні, можуть отримати відповідне повідомлення.

Які переваги надає платформа Adwisor?

Платформа Adwisor, завдяки якій клієнти Київстар можуть налаштувати таргетовану SMS-розсилку, крім зручності у використанні, надає ще ряд переваг:

  1. Платформа дозволяє для розсилки вибрати аудиторію серед абонентів мобільного оператора Київстар, які згодні отримувати повідомлення за програмою «Мої знижки».
  2. Повідомлення можна надсилати від імені компанії, що дозволить зробити бренд більш впізнаваним.
  3. Вартість розсилки можна самостійно регулювати.
  4. Крім готових шаблонів на вибір аудиторії, можна також створювати та використовувати індивідуальні.
  5. Платформа надає статистику по всіх кампаніях SMS-розсилок, які проводились. Можна вивчити всю статистику та проаналізувати ефективність маркетингової SMS-розсилки.
  6. Розсилки можна створювати та одразу активувати або створювати на майбутнє. Також можна ще раз активувати розсилки, які були зроблені та використані раніше.
  7. Платформа дозволяє вибирати різну геолокацію для розсилок: наприклад, ціле місто або територію за сто метрів від бізнес-об’єкта.
Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі стартувало будівництво найбільшого інклюзивного маршруту України

В Одесі розпочато будівельні роботи на інклюзивному маршруті «Північ - Південь», який стане найбільшою пішохідною… Read More

20-05-2025 в 07:36
  • Новини

В Одесі спростували інформацію про побиття хворого чоловіка працівниками ТЦК

Відео з чоловіком, який лежить посеред вулиці Незалежності в Одесі, облетіло Telegram-канали. У дописах стверджувалося,… Read More

20-05-2025 в 07:09
  • Новини

В Одеській 28-й бригаді склали присягу перші контрактники 18–24 років

В Одеській 28-й окремій механізованій бригаді імені Лицарів Зимового походу завершили підготовку перші військовослужбовці за… Read More

20-05-2025 в 06:41
  • Positive News

Одеський гумор: палиця для собаки та про що думає ворона

Доброго ранку, друзі! Вітаємо з вівторком! Тиждень набирає обертів, і щоб він був легким та… Read More

20-05-2025 в 06:11
  • Новини

Як зміниться магнітна активність 20 травня – прогноз

У вівторок, 20 травня 2025 року, очікується спокійна геомагнітна ситуація. Згідно з прогнозом, рівень геомагнітної… Read More

20-05-2025 в 05:42
  • Статті

Фестиваль «Одесі-610». День третій: історична література, історичні знахідки (фоторепортаж)

Третій день фестивалю «Одесі-610» подарував одеситам нові знання, емоції та можливості для творчості. Гостям запропонована… Read More

19-05-2025 в 21:44