Новини партнерів

Як використовувати SMS-розсилки для розвитку бізнесу?

Успішне ведення бізнесу передбачає застосування нових технологій та взаємозв'язок із клієнтом. Розповідати про свій товар чи послугу потрібно скрізь, де повідомлення може потрапити на очі потенційному клієнту. Але якщо рекламу на бігборді можуть не помітити, а в соцмережах – прогорнути, то SMS-розсилки – це стовідсоткове влучення.

Що таке SMS-розсилки?

SMS-розсилки можна розглядати як окремий маркетинговий хід, коли ви хочете розповісти клієнтам про нову продукцію чи послугу, так і цілу маркетингову стратегію, коли поряд із розсилкою використовуються й інші способи комунікації. Розсилка коротких повідомлень допомагає залучити клієнтів, зробити бренд більш впізнаваним і, звичайно ж, збільшити кількість продажів товарів і послуг.

Оператор мобільного зв’язку Київстар пропонує таргетовані SMS-розсилки на платформі Adwisor. Платформа дає можливість детально налаштувати націлення та запровадити основні характеристики потенційної аудиторії. Вибирати базу для розсилки можна, вказавши:

  • тип телефону;
  • вигляд операційної системи, встановленої на гаджеті;
  • стаття потенційного клієнта;
  • вік;
  • наявність дітей;
  • стиль життя.

Можна також вибрати аудиторію за інтересами, наприклад любителі книг або фільмів, любителі спорту.

Чому важливо налаштувати геолокацію?

Після того, як обрано цільову аудиторію, слід особливу увагу звернути на налаштування геолокації. Використовуючи цю функцію, ви вибираєте на карті територію, абоненти якої мають отримати SMS-розсилку.

Геотаргетинг можна налаштовувати вибираючи: область, район, місто, мікрорайон або робочу зону, наприклад, абоненти, які опиняються неподалік вашого магазину або перукарні, можуть отримати відповідне повідомлення.

Які переваги надає платформа Adwisor?

Платформа Adwisor, завдяки якій клієнти Київстар можуть налаштувати таргетовану SMS-розсилку, крім зручності у використанні, надає ще ряд переваг:

  1. Платформа дозволяє для розсилки вибрати аудиторію серед абонентів мобільного оператора Київстар, які згодні отримувати повідомлення за програмою «Мої знижки».
  2. Повідомлення можна надсилати від імені компанії, що дозволить зробити бренд більш впізнаваним.
  3. Вартість розсилки можна самостійно регулювати.
  4. Крім готових шаблонів на вибір аудиторії, можна також створювати та використовувати індивідуальні.
  5. Платформа надає статистику по всіх кампаніях SMS-розсилок, які проводились. Можна вивчити всю статистику та проаналізувати ефективність маркетингової SMS-розсилки.
  6. Розсилки можна створювати та одразу активувати або створювати на майбутнє. Також можна ще раз активувати розсилки, які були зроблені та використані раніше.
  7. Платформа дозволяє вибирати різну геолокацію для розсилок: наприклад, ціле місто або територію за сто метрів від бізнес-об’єкта.
Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі через аварію зупинився електротранспорт і зникло світло

У Приморському та Пересипському районах Одеси 4 липня тимчасово припинили роботу більшість маршрутів електротранспорту. Причиною… Read More

04-07-2025 в 21:09
  • Новини

Майже спека: прогноз погоди в Одесі на суботу, 5 липня

У суботу, 5 липня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More

04-07-2025 в 20:35
  • Новини

В Одесі заборонили безконтрольне встановлення гаражних конструкцій

В Одеській міськраді ухвалили рішення, яке обмежує повноваження райадміністрацій щодо погодження нових залізних гаражів. Тепер… Read More

04-07-2025 в 19:34
  • Новини

Геннадій Труханов похвалився нагородою від 3-ї штурмової та наразився на критику

Міський голова Одеси Геннадій Труханов отримав подяку від командування Третьої окремої штурмової бригади. Відзнаку вручили… Read More

04-07-2025 в 18:37
  • Статті

Чи можна з усіх зробити «моцартів»: чому навчають у Бессарабській школі мистецтв на Одещині

Напевно, більшість людей люблять бути душею компанії. Є різні способи привернути до себе увагу і… Read More

04-07-2025 в 17:45
  • Статті

Простий рецепт «Дівочого» пирога: готується з того, що є вдома (відео)

Албанці, як і представники інших народів Нижнього Придунав'я, переживали різні часи. Були й ситі роки,… Read More

04-07-2025 в 16:15