Можна купити звичайну футболку або з логотипом чи написом у магазині або на ринку, але зараз модно та креативно створити власну, з особливим для Вас принтом. З великої кількості моделей та кольорів можна вибрати свою, яка б, наприклад, втілювати Ваш настрій або погляд на життя, а також комусь подарувати як сюрприз. Бо зараз майже кожна людина носить унікальні футболки, незалежно від їх віку, статі, статусу і де б вони не були.
Методи розміщення логотипів, написів, зображень
Для того, щоб перенести принт на футболки використовують багато різноманітних технік, але найвідоміші – це шовкографія, термотрансферний друк та DFT. Такі способи застосовують як для маленького тиражу або навіть однієї футболки, так і оптом.
- Технологія шовкографії. За допомогою цього популярного методу можна гарантувати високу якість виготовленого продукту, швидкість виконання і оптимальну ціну. Має низку плюсів, а саме: насичені кольори, друкування майже на будь-якій матерії, стійкість при пранні, приємний на дотик. Але для того, щоб футболка не втратила яскравості при цьому типі друку, то потрібно:
- вивернути виріб, щоб не пошкодити принт;
- прати при делікатному режимі;
- не застосовувати відбілюючі засоби.
- Термотрансферний друк. Даний метод краще застосовувати, щоб виготовити речі з світловідбиваючим ефектом. Для цього використовуються флуоресцентні плівки різноманітних кольорів та їх відтінків з ефектом світловідбивача.
- DTF. Переваги цього друку: можна друкувати картинки з будь-якими складнощами переходів та ефектів; підходить до різних матерій; при нанесенні фарби використовуються нешкідливі, на водній основі; не втрачає яскравості з часом.
Необхідно пам’ятати, що при виборі технології, не забувати про матеріал тканини, чи можна застосовувати такий спосіб до неї. Від цього залежить і яскравість виготовленого продукту, швидкість виконання та вартість.
Футболка з принтом як маркетинговий хід
Одяг з логотипами, принтами та написами – це як вид маркетингу. Шляхом таких футболок можна вирішити багато різних завдань:
- Зробити акцент на корпоративному стилі компанії. В деяких компаніях носіння уніформи є обов’язковим для робітників. Це допомагає справити хороше враження на потенційних клієнтів. Для того, щоб урізноманітнити фірмовий стиль, можна додати незвичайну футболку з логотипом або написом.
- Виділитися поміж інших, наголошувати на своїй індивідуальності та унікальності.
- Провести якісь рекламні заходи, івенти, маркетингові заходи, виставки тощо. Дуже стильно будуть виглядати співробітники, якщо будуть в однаковому принтованому одязі.