Навіщо потрібні продюсери в онлайн-освіті? Що вони там продюсують та яким чином заробляють?
Давайте подивимося, що це за професія й наскільки вона перспективна.
Продюсери запускають освітні продукти. Вони знаходять експерта або блогера і просувають його послуги. У Instagram та YouTube величезна кількість курсів зі схуднення, інвестування, технік продажів та іноземних мов. Основне завдання продюсера – зробити такі курси прибутковими.
Продюсер поєднує обов’язки арт-директора та маркетолога. Тут все як у шоубізнесі — треба знайти талант і зробити його впізнаваним. Люди готові платити за навчання, якщо довіряють експерту. Що більше він відомий, то вищі можуть бути ціни.
Продюсер – це командний гравець. Щоб запустити комерційно успішний онлайн-курс, слід підготувати сайт, налаштувати рекламу в соцмережах, затвердити дизайн та маркетингову стратегію, записати вебінари, організувати онлайн-трансляції. Продюсер координує всіх учасників робочої групи та керує створенням курсу. Вся відповідальність лягає на його плечі, тому без управлінських навичок не обійтися.
Продюсер мусить розбиратися в сучасних освітніх методиках, розуміти, що таке сторітелінг і гейміфікація. Часто саме продюсери повністю розробляють онлайн-курс, а експерти вже дотримуються вказівок. Це як у кінематографі, де за продюсером може бути останнє слово або право на фінальний монтаж сцен.
Читайте також: Кто такой сторителлер?
Зарплати продюсерів-початківців починаються від 20 тисяч гривень. Здебільшого це робота на агенції та в IT-компаніях. Роботодавці на сайті work.ua хочуть бачити людину, яка вміє вести одночасно кілька проєктів.
Продюсер також може працювати з авторами онлайн-курсів безпосередньо. Гонорар ділять залежно від домовленостей:
Продюсерам часто доводиться брати на себе витрати на запуск онлайн-курсів. Якщо продюсер працює безпосередньо з еспертом, без агентства, то знадобляться кошти або підтримка спонсорів. Слід прораховувати ризики та складати бізнес-план.
До сфери продюсування приходять маркетологи і менеджери проектів. Якщо людина розуміє, що таке бізнес-аналітика і вміє працювати з людьми, агенції охоче беруть таких фахівців на роботу.
Багато онлайн-школ та академій пропонують пройти курси продюсерів. Там вчать проєктувати навчальні програми та розраховувати економічну модель: як монетизувати проєкт, як встановлювати ціни, як планувати витрати. Окремим блоком іде керування персоналом. Вартість навчання на продюсера розпочинається від 2500 гривень за два тижні. Що більше освітніх блоків, то дорожчим буде курс.
Читайте також: Кто такие YouTube-продюсеры и чем они занимаются?
Фото: Pexels
Нещодавно автор цих рядків "впав у дитинство". Інтернет нагадав мені римовані рядки з далеких років:… Read More
Зараз майже ніхто не уявляє собі життя без простих та зручних переказів з картки на… Read More
За інформацією синоптиків, завтра, у понеділок, 19 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області… Read More
Між 6-ю та 7-ою станціями Великого Фонтану в Одесі є невеличка вуличка. Раніше вона називалася… Read More
Можливо, хтось вважає, що війна – не кращий час для створення нових культурних закладів. Але… Read More
Холодне морозиво, ковток гарячої кави або навіть вдих свіжого повітря викликають неприємні відчуття... Чутливі зуби… Read More