Майже 150 тисяч одеситів та гостей міста більше ніж на рік можуть залишитися без звичного міського транспорту. Така нерайдужна перспектива нас чекає у разі капітального ремонту вулиці Пантелеймонівської, яка тягнеться вздовж Привозу.
Частково незручності городяни стали відчувати вже з 1 лютого, коли закрили перехрестя вулиць Пантелеймонівської та Преображенської, скасувавши низку трамвайних маршрутів. Далі більше. Чи можливий транспортний колапс у центрі міста та чи є альтернатива?
На розі вулиць Пантелеймонівської та Преображенської з 1 лютого розпочався капітальний ремонт. Тут очікується реконструкція каналізаційного колектора, побудованого ще в XIX столітті. Роботи коштуватимуть бюджету міста 716,4 тисяч гривень.
У зв’язку з ремонтом на кілька місяців тут було закрито рух транспорту. Через це утруднений рух на вулиці Пантелеймонівській, в Різницькому провулку, вулицями Катерининською, Рішельєвською та Старорізничною. А в годину пік пробки в центрі міста лише посилюються.
Через реконструкцію та заміну трамвайних колій перестали курсувати чотири трамваї — №5, №17, №18 та №28. При цьому натомість міська влада пустила за маршрутами додаткові автобуси. У них, до речі, діють такі ж пільги, як і в трамваях, а ціна проїзду — вісім гривень.
Проте маршрутки замість трамваїв не є рівноцінною заміною. Роботи на цьому перехресті спочатку обіцяли закінчити за півтора місяці, а зараз заявляють, що ремонт триватиме три місяці.
— Я робив інформаційний запит до «Одесміськелектротрансу» і отримав відповідь: цими чотирма маршрутами на місяць користуються загалом 2,7 мільйона пасажирів. Хтось їздить по 5-10 разів, хтось 15-30. Виходить, що приблизно 100-150 тисяч людей виявляться без звичного громадського транспорту, – підрахував голова транспортної комісії міськради Петро Обухов.
Урбанізм: як міське планування може змінити Одесу
Але це ще не найстрашніше. У перспективі планується капітальний ремонт усієї вулиці Пантелеймонівської, який триватиме щонайменше рік. На цей час також доведеться скасувати трамваї в цьому районі.
Виходить, що як мінімум Фонтан та Аркадія будуть відрізані від трамвайного сполучення. У мерії обіцяють запустити по Французькому бульвару автобуси, але навряд чи це буде повноцінною заміною.
— Аркадія на рік застигне у перманентних пробках. І не лише Аркадія. На жаль, скоріш за все, так і буде. Так чи інакше, я, як і раніше, вважаю, що трамвай має стати головним видом транспорту в Одесі, — зазначив Обухов.
Рішенням, на думку Обухова, могло стати будівництво невеликої трамвайної гілки — від Пантелеймонівської до Новощепного ряду. Там потрібно прокласти 215 метрів рейок. Це дозволило б запустити маршрути, наприклад, з Аркадії та з Фонтану до центру чи навіть до селища Котовського.
— Але не доля, як то кажуть. У мерії мені сказали, що цього не потрібно робити. Мовляв, ми нерозумно виглядатимемо, бо цю дорогу тільки недавно відремонтували.
Одеська Пантелеймонівська: така різнолика вулиця-каприз (фоторепортаж)
При виборі нового розміру коліс використовується шинний калькулятор, який спрощує процес підбору. Read More
У суботу, 23 листопада 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується прохолодна та вітряна… Read More
В Одесі встановлять 11 мобільних укриттів у місцях із великим скупченням людей. Рішення ухвалив виконавчий… Read More
Італія заявила про готовність підтримати відновлення Одеської області через реалізацію низки спільних проєктів. Це питання… Read More
Ця історія про учнів херсонської школи та їхню вчительку Олену, які підтримують українських захисників на… Read More
Новорічні свята вже не за горами. Саме час задуматися про подарунки. Кожна дитина вірить у… Read More