З 1 вересня в Одеській клінічній лікарні №11 запрацювала нова система виклику лікарів, яка дозволяє оперативно залучати потрібних спеціалістів до приймального відділення за допомогою одного натискання кнопки.
Ключові моменти:
Черговий лікар у приймальному відділенні обирає кнопку виклику, обирає потрібного фахівця — терапевта, невролога, хірурга тощо — та вказує час прибуття відповідно до тяжкості випадку. Спеціаліст отримує сповіщення на мобільний телефон і приходить у призначений термін, оглядає пацієнта та здійснює супровід до оглядової кімнати.
За словами директорa лікарні Вадима Стоєва, система автоматично фіксує всі виклики: хто викликав, кого й у якій зоні. Це дає змогу адміністрації відстежувати навантаження, економити час і надавати допомогу вчасно, що особливо важливо при гострих станах, як-от інсульт.
Раніше чергові телефонували спеціалістам вручну, що займало більше часу. Нова система також дозволяє викликати кількох лікарів одразу та бачити повну картину сповіщень і перебігу викликів у режимі реального часу.
Читайте також:
Правоохоронці викрили дві організовані схеми шахрайства: зловмисники заволоділи шістьма квартирами померлих одеситів та банківськими кредитними… Read More
У п'ятницю, 26 вересня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More
Одеська ОВА виділила 4 мільйони гривень на порятунок одного із найбільших придунайських озер – озера… Read More
Уроки «Захисту України» стають важливою частиною шкільної програми для старшокласників. Окрім теоретичних знань, учні в… Read More
На Одещині викрили нову корупційну схему. Лікарі видавали фальшиві довідки про хвороби тим, хто хотів… Read More
Вуличне відеоспостереження висуває особливі вимоги до обладнання, оскільки камери постійно піддаються впливу агресивних зовнішніх факторів.… Read More