З 1 вересня в Одеській клінічній лікарні №11 запрацювала нова система виклику лікарів, яка дозволяє оперативно залучати потрібних спеціалістів до приймального відділення за допомогою одного натискання кнопки.
Ключові моменти:
Черговий лікар у приймальному відділенні обирає кнопку виклику, обирає потрібного фахівця — терапевта, невролога, хірурга тощо — та вказує час прибуття відповідно до тяжкості випадку. Спеціаліст отримує сповіщення на мобільний телефон і приходить у призначений термін, оглядає пацієнта та здійснює супровід до оглядової кімнати.
За словами директорa лікарні Вадима Стоєва, система автоматично фіксує всі виклики: хто викликав, кого й у якій зоні. Це дає змогу адміністрації відстежувати навантаження, економити час і надавати допомогу вчасно, що особливо важливо при гострих станах, як-от інсульт.
Раніше чергові телефонували спеціалістам вручну, що займало більше часу. Нова система також дозволяє викликати кількох лікарів одразу та бачити повну картину сповіщень і перебігу викликів у режимі реального часу.
Читайте також:
Вибухи в Одесі та Ізмаїлі, загострення біля Новопавлівки й нові втрати РФ — зведення за… Read More
Держава закупила понад 24 тисячі слухових апаратів для захисників. Розповідаємо, як ветеранам в Одесі отримати… Read More
Одеський академічний театр ляльок отримав нагороду за значну роль та досягнення у розвитку сценічного мистецтва.… Read More
Удар по критичній інфраструктурі Одеси спричинив займання. Після атаки організувало додатковий транспорт та новий соціальний… Read More
Щось воно стало прохолодно. Наче скоро Новий рік. Та чому ж «наче»? Таки вже зовсім… Read More
Доброго ранку, Одесо! Ну що, дочекалися – на календарі та сама передноворічна п’ятниця! Робочий тиждень… Read More