З 1 вересня в Одеській клінічній лікарні №11 запрацювала нова система виклику лікарів, яка дозволяє оперативно залучати потрібних спеціалістів до приймального відділення за допомогою одного натискання кнопки.
Ключові моменти:
Черговий лікар у приймальному відділенні обирає кнопку виклику, обирає потрібного фахівця — терапевта, невролога, хірурга тощо — та вказує час прибуття відповідно до тяжкості випадку. Спеціаліст отримує сповіщення на мобільний телефон і приходить у призначений термін, оглядає пацієнта та здійснює супровід до оглядової кімнати.
За словами директорa лікарні Вадима Стоєва, система автоматично фіксує всі виклики: хто викликав, кого й у якій зоні. Це дає змогу адміністрації відстежувати навантаження, економити час і надавати допомогу вчасно, що особливо важливо при гострих станах, як-от інсульт.
Раніше чергові телефонували спеціалістам вручну, що займало більше часу. Нова система також дозволяє викликати кількох лікарів одразу та бачити повну картину сповіщень і перебігу викликів у режимі реального часу.
Читайте також:
Український «Щедрик» Миколи Леонтовича — це мелодія, яку мільйони людей у всьому світі знають як… Read More
Маслянисті плями в Чорному морі після обстрілів РФ змусили екологів посилити контроль за станом Куяльницького… Read More
Відсутність світла, тепла та водопостачання практично у всьому місті – такими виявилися наслідки ворожих обстрілів… Read More
Вибухи в Одесі та Ізмаїлі, загострення біля Новопавлівки й нові втрати РФ — зведення за… Read More
Держава закупила понад 24 тисячі слухових апаратів для захисників. Розповідаємо, як ветеранам в Одесі отримати… Read More
Одеський академічний театр ляльок отримав нагороду за значну роль та досягнення у розвитку сценічного мистецтва.… Read More