Уранці 27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки. Але через високий наплив користувачів сервіси знову дали збій.
Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
У компанії зазначили, що сайт і додаток вдалося відновити за 89 годин роботи після безпрецедентної атаки. Але на першому етапі (близько 20 днів) працюватиме тільки базовий функціонал: продаж і повернення квитків.
Відразу після відновлення роботи онлайн-сервісів додаток УЗ не витримав навантаження, сайт також працює з перебоями. Спроби забронювати місця або оплатити квитки перетворилися на справжній виклик. Користувачі масово скаржаться, що зайти в додаток неможливо – ще на етапі введення телефону система просто не реагує.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тому просимо пасажирів користуватися застосунком винятково у випадках необхідності в терміновій подорожі», – коментують ситуацію в компанії.
Пасажирам радять:
Читайте також: Популярний поїзд з Одеси тимчасово змінює маршрут
Будь-яка кішка вміє демонструвати свої гастрономічні уподобання: варто відкрити павук або баночку, як вихованець моментально… Read More
Поспішаємо поділитися з нашими читачами чудовою новиною: видання «Одеське життя», серед інших регіональних медіа удостоєно… Read More
У місті Балта 3 жовтня пройшов другий патріотичний автопробіг, який проведено під час російсько-української війни.… Read More
За даними синоптиків Гідрометцентру Чорного та Азовського морів, завтра, в суботу, 4 жовтня 2025 року,… Read More
У кожного з нас — різний рівень чутливості, тож всі ми по-різному сприймаємо ту чи… Read More
Рух трамвайного маршруту № 20 тимчасово припинено через пошкодження дорожнього полотна та провал під трамвайною… Read More