Уранці 27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки. Але через високий наплив користувачів сервіси знову дали збій.
Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
У компанії зазначили, що сайт і додаток вдалося відновити за 89 годин роботи після безпрецедентної атаки. Але на першому етапі (близько 20 днів) працюватиме тільки базовий функціонал: продаж і повернення квитків.
Відразу після відновлення роботи онлайн-сервісів додаток УЗ не витримав навантаження, сайт також працює з перебоями. Спроби забронювати місця або оплатити квитки перетворилися на справжній виклик. Користувачі масово скаржаться, що зайти в додаток неможливо – ще на етапі введення телефону система просто не реагує.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тому просимо пасажирів користуватися застосунком винятково у випадках необхідності в терміновій подорожі», – коментують ситуацію в компанії.
Пасажирам радять:
Читайте також: Популярний поїзд з Одеси тимчасово змінює маршрут
Google Shopping - це потужний сервіс, що вже давно допомагає в просуванні товарів в інтернеті.… Read More
Державна екологічна інспекція Південно-Західного округу перевіряє факти можливого забруднення моря в одеській Аркадії. Read More
На Одещині поліцейські подякували за громадянську свідомість підлітків, які не піддалися на вербування російських спецслужб.… Read More
За інформацією синоптиків, завтра, в середу 2 липня 2025 року, в Одесі та Одеській області… Read More
На російсько-українській війні загинув командир 110-ї окремої механізованої бригади імені генерал-хорунжого Марка Безручка, полковник Сергій… Read More
Уході підготовки вступу до Вищих навчальних закладів МВС України криміналіст відповів на питання студентів, абітурієнтів… Read More