Уранці 27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки. Але через високий наплив користувачів сервіси знову дали збій.
Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
У компанії зазначили, що сайт і додаток вдалося відновити за 89 годин роботи після безпрецедентної атаки. Але на першому етапі (близько 20 днів) працюватиме тільки базовий функціонал: продаж і повернення квитків.
Відразу після відновлення роботи онлайн-сервісів додаток УЗ не витримав навантаження, сайт також працює з перебоями. Спроби забронювати місця або оплатити квитки перетворилися на справжній виклик. Користувачі масово скаржаться, що зайти в додаток неможливо – ще на етапі введення телефону система просто не реагує.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тому просимо пасажирів користуватися застосунком винятково у випадках необхідності в терміновій подорожі», – коментують ситуацію в компанії.
Пасажирам радять:
Читайте також: Популярний поїзд з Одеси тимчасово змінює маршрут
Російська агресія на Донбасі, згодом повномасштабне вторгнення у 2022 році, наявно продемонстрували - армія країни… Read More
Пожежа на турецькому танкері ORINDA, що спалахнула після атаки дронів під Ізмаїлом, повністю погашена. Влада… Read More
В ніч на 18 листопада Росія знову провела масовану атаку по Україні: запустила балістичні ракети… Read More
На Приморському бульварі в Одесі знову пошкодили захисний саркофаг над античною експозицією. Міська влада вже… Read More
В Одесі створюють нові парковки для людей з інвалідністю та пропонують безпечне рішення для 16-ї… Read More
В Одесі попередньо визначили маршрути безкоштовних автобусів. Це рішення є тимчасовим заходом, що дозволить використовувати… Read More