Уранці 27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки. Але через високий наплив користувачів сервіси знову дали збій.
Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
У компанії зазначили, що сайт і додаток вдалося відновити за 89 годин роботи після безпрецедентної атаки. Але на першому етапі (близько 20 днів) працюватиме тільки базовий функціонал: продаж і повернення квитків.
Відразу після відновлення роботи онлайн-сервісів додаток УЗ не витримав навантаження, сайт також працює з перебоями. Спроби забронювати місця або оплатити квитки перетворилися на справжній виклик. Користувачі масово скаржаться, що зайти в додаток неможливо – ще на етапі введення телефону система просто не реагує.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тому просимо пасажирів користуватися застосунком винятково у випадках необхідності в терміновій подорожі», – коментують ситуацію в компанії.
Пасажирам радять:
Читайте також: Популярний поїзд з Одеси тимчасово змінює маршрут
Сьогодні, у неділю, 17 серпня 2025 року, 1271-й день повномасштабної війни РФ проти України. На… Read More
Останніми роками бібліотеки знову стають центрами культурного життя. Яскравим прикладом цього процесу є спільний проєкт… Read More
У Балтському історичному музеї до Дня незалежності презентовано грандіозний проєкт «Україна понад усе». Read More
Сьогодні, в неділю, 17 серпня 2025 року, частина Одеси знову залишиться без світла до вечора… Read More
Внаслідок отриманого на фронті бойового поранення помер уродженець Ізмаїла Одеської області, стрілець 1-го стрілецького спеціалізованого… Read More
Цього неділі, 17 серпня 2025 року, одесити та гості нашого міста можуть сміливо вирушати на… Read More