Національне бюро розслідування авіапригод опублікувало результати експертизи падіння легкомоторного літака «Дельфін» в Одесі 2020 року. Тоді загинули двоє членів екіпажу.
Про це повідомляє «Українська служба інформації», посилаючись на офіційний документ .
Експертиза, яку проводили спеціалісти бюро, не є кримінальною, а ознайомчою. Причини НП з’ясовували для того, щоб надалі подібне не повторилося.
Як з’ясувалося, аварія сталася через відмову двигуна літака.
Легкомоторний літак Y1 “Дельфін” UR-OAP виробництва Одеського авіаційного заводу виконував випробувальний політ. Надалі літак мали використовувати для туристичних авіапрогулянок. Експертиза показала, що на висотах сталося падіння потужності двигуна виробництва Франції (Safran Aircraft Engines) SR-305-230-1.
Командир судна повідомив диспетчеру, що їм необхідно екстрено повернутися, і запросив дозвіл на посадку. Але за 900 метрів від аеропорту літак розбився.
Виробнику повідомили про авіакатастрофу.
Нагадаємо, 17 червня 2020 року в районі 6-го кілометра Овідіопольської дороги впав легкомоторний літак . Командир екіпажу загинув на місці, другого пілота у вкрай тяжкому стані передали медикам – пізніше він помер у лікарні .
Слідство розглядало дві версії: несправність двигуна та людський фактор, що не виключали й того, що пілоту могло стати погано під час польоту.
Читайте також: Одессу посетил американский «звездолет»
Завтра, у четвер, 22 травня 2025 року, у медзакладах Одеси пройде профілактична акція «Зроби тест… Read More
LEGO DUPLO – це більше, ніж просто пластикові кубики. Це цілий всесвіт, розкритий назустріч допитливому… Read More
Фестиваль «Одесі-610»... П’ять днів промайнули, більш ніж насичена програма тепер теж стала історією міста. Що… Read More
Завтра, у четвер, 22 травня 2025 року, у низці будинків Київського району Одеси до вечора… Read More
Чиста вода – це найважливіший елемент для здоров'я, і фільтри глека стали одним із найзручніших… Read More
За даними синоптиків Гідрометцентру Чорного та Азовського морів, завтра, у четвер, 22 травня 2025 року,… Read More