В Одесі на лінію вийшов довгоочікуваний магістральний трамвай №7 «Північ–Південь», проте його перший рейс відразу оголив головну проблему — критичний стан колій.
Ключові моменти:
Депутат Одеської міськради Петро Обухов протестував маршрут трамвая №7 і зазначив, що нові вагони «Татра-Юг» дійсно комфортні, але значну частину маршруту вони змушені рухатися зі швидкістю не вище 15 км/год, а на проїзд з одного кінця в інший йде близько двох годин.
Навіть такі обмеження не врятували від НП: вже в перший день один з вагонів зійшов з рейок.
Щоб маршрут працював повноцінно, необхідне не косметичне, а практично повне оновлення трамвайних колій, будівництво зручних платформ і впровадження пріоритету на світлофорах. Без цього запуск №7 не стане справжнім транспортним проривом.
«Приємно, що трамвай нарешті поїхав. Але ще дуууже багато роботи, щоб він реалізував свій потенціал», — резюмував Обухов.
Нагадаємо, що відновленню роботи сьомого маршруту передувала масштабна реконструкція узвозу Віталія Блажка, на якому просів ґрунт та деформувалися рейки.
Раніше в КП «Одесськоелектротранс» підтвердили: вагони «Татра-Юг» дійсно нерідко сходять із колій та називали причину – незадовільний стан рейок.
Читайте також: Трамвай-желание: как в Одессе делают городской транспорт комфортным
Сьогодні, у неділю, 19 жовтня 2025 року, в Одесі пройдуть планові ремонтні роботи ДТЕК, через… Read More
Активісти громадської організації «Деколонізація.Україна» знову оновили ТОП-100 пам'яток на території України, які потрібно демонтувати у… Read More
Після важкого поранення пішов у вічність військовий медик, хірург і доброволець Олександр Полякін з Одеської… Read More
Як відомо, одеські рятувальники часто приходять на допомогу не лише людям, а й братам нашим… Read More
Доброго ранку, любі друзі! Неділя — ідеальний день для відпочинку й сміху. Зустрічайте нашу нову… Read More
Вчені попереджають: 18 жовтня нас чекає магнітна буря середньої сили. Це може позначитися на самопочутті… Read More