В Одесі на лінію вийшов довгоочікуваний магістральний трамвай №7 «Північ–Південь», проте його перший рейс відразу оголив головну проблему — критичний стан колій.
Ключові моменти:
Депутат Одеської міськради Петро Обухов протестував маршрут трамвая №7 і зазначив, що нові вагони «Татра-Юг» дійсно комфортні, але значну частину маршруту вони змушені рухатися зі швидкістю не вище 15 км/год, а на проїзд з одного кінця в інший йде близько двох годин.
Навіть такі обмеження не врятували від НП: вже в перший день один з вагонів зійшов з рейок.
Щоб маршрут працював повноцінно, необхідне не косметичне, а практично повне оновлення трамвайних колій, будівництво зручних платформ і впровадження пріоритету на світлофорах. Без цього запуск №7 не стане справжнім транспортним проривом.
«Приємно, що трамвай нарешті поїхав. Але ще дуууже багато роботи, щоб він реалізував свій потенціал», — резюмував Обухов.
Нагадаємо, що відновленню роботи сьомого маршруту передувала масштабна реконструкція узвозу Віталія Блажка, на якому просів ґрунт та деформувалися рейки.
Раніше в КП «Одесськоелектротранс» підтвердили: вагони «Татра-Юг» дійсно нерідко сходять із колій та називали причину – незадовільний стан рейок.
Читайте також: Трамвай-желание: как в Одессе делают городской транспорт комфортным
Незважаючи на війну, ризики та труднощі з логістикою, в Одеській області активно розвивається харчова промисловість.… Read More
З 3 вересня 2025 року на пляжі Аркадія стартує масштабний капремонт елементів благоустрою та берегоукріплення.… Read More
Почалася 1288-а доба протистояння збройній агресії РФ. Вночі ворог атакував ракетами і дронами інфраструктуру України,… Read More
У середу, 3 вересня 2025 року, низка вулиць в Одесі тимчасово залишиться без електропостачання через… Read More
Температура повітря і води в Одесі 3 вересня чудово доповнюють одна одну, створюючи ідеальні умови… Read More
За звітний тиждень показники захворюваності серед дітей та дорослих збільшилися порівняно з попереднім періодом, хоча… Read More