В Одесі на лінію вийшов довгоочікуваний магістральний трамвай №7 «Північ–Південь», проте його перший рейс відразу оголив головну проблему — критичний стан колій.
Ключові моменти:
Депутат Одеської міськради Петро Обухов протестував маршрут трамвая №7 і зазначив, що нові вагони «Татра-Юг» дійсно комфортні, але значну частину маршруту вони змушені рухатися зі швидкістю не вище 15 км/год, а на проїзд з одного кінця в інший йде близько двох годин.
Навіть такі обмеження не врятували від НП: вже в перший день один з вагонів зійшов з рейок.
Щоб маршрут працював повноцінно, необхідне не косметичне, а практично повне оновлення трамвайних колій, будівництво зручних платформ і впровадження пріоритету на світлофорах. Без цього запуск №7 не стане справжнім транспортним проривом.
«Приємно, що трамвай нарешті поїхав. Але ще дуууже багато роботи, щоб він реалізував свій потенціал», — резюмував Обухов.
Нагадаємо, що відновленню роботи сьомого маршруту передувала масштабна реконструкція узвозу Віталія Блажка, на якому просів ґрунт та деформувалися рейки.
Раніше в КП «Одесськоелектротранс» підтвердили: вагони «Татра-Юг» дійсно нерідко сходять із колій та називали причину – незадовільний стан рейок.
Читайте також: Трамвай-желание: как в Одессе делают городской транспорт комфортным
Добрий ранок, друзі! Готові до порції гумору від «Одеського життя»? На порядку денному: позитив від… Read More
За інформацією астросиноптиків, з 1 по 5 грудня 2025 року прогнозується підвищена геомагнітна активність –… Read More
В ніч на четвер, 4 грудня 2025 року, Одесу знову атакували ворожі ударні безпілотники. Основний… Read More
Oberig – сучасна українська онлайн-платформа, що поєднує сервіси діагностики, планування лікування та управління медичними послугами. Read More
Співробітники Нижньодністровського національного природного парку на Одесчині стали свідками події, яка нагадала про тендітність водних… Read More
У цій статті — лише практичні поради: які типи стабілізаторів бувають, на які технічні та… Read More