Оператор мобільного зв'язку "Київстар" як компенсація за недавній збій через хакерську атаку скасовує наступну плату за тариф для всіх абонентів. Все відбудеться автоматично – підключати нічого не потрібно.
Про це повідомляється у прес-службі “Київстару”.
У компанії заявили, що після кібератаки 12 грудня мережа стабілізується і вже зараз відновлено мобільний зв’язок та інтернет, SMS, зв’язок у роумінгу, на 98% відновлено послугу Домашній Інтернет. Також працює сайт та додаток Мій Київстар.
“Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили всі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним у свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все відремонтувати”, – йдеться у заяві. .
Як обіцяну компенсацію “Київстар” скасовує планову плату за тариф для всіх користувачів.
Планова тарифна плата не стягуватиметься зокрема з:
“Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом”, – уточнили в компанії.
Також компанія задонатить на ЗСУ 100 млн. гривень.
Втім, як повідомляють наші читачі, в деяких випадках “Київстар” пропонує ще місяць не піднімати плату за тариф, яка має підвищитися в новому році.
Читайте також: Три способи, як зв’язатися з абонентом, якщо на рахунку не вистачає коштів
До редакції звернулася жінка, яка розповіла: її батько та брат виписали її та неповнолітніх дітей… Read More
Лише за цей тиждень пожежники Одещини ліквідували понад 200 пожеж в екосистемах та на відкритих… Read More
У Миколаївській області перекинувся рейсовий автобус, який прямував маршрутом Одеса – Дніпро. У ДТП загинуло… Read More
Енергетики ДТЕК повернули світло для частини мешканців Одеського району, які залишилися без електропостачання після масованої… Read More
Багато людей звикли носити із собою ліки на випадок головного болю, алергії або інших неочікуваних… Read More
Завтра, у перший день осені, 1 вересня 2025 року в Одесі та Одеській області збережеться… Read More