Оператор мобільного зв'язку "Київстар" як компенсація за недавній збій через хакерську атаку скасовує наступну плату за тариф для всіх абонентів. Все відбудеться автоматично – підключати нічого не потрібно.
Про це повідомляється у прес-службі “Київстару”.
У компанії заявили, що після кібератаки 12 грудня мережа стабілізується і вже зараз відновлено мобільний зв’язок та інтернет, SMS, зв’язок у роумінгу, на 98% відновлено послугу Домашній Інтернет. Також працює сайт та додаток Мій Київстар.
“Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили всі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним у свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все відремонтувати”, – йдеться у заяві. .
Як обіцяну компенсацію “Київстар” скасовує планову плату за тариф для всіх користувачів.
Планова тарифна плата не стягуватиметься зокрема з:
“Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом”, – уточнили в компанії.
Також компанія задонатить на ЗСУ 100 млн. гривень.
Втім, як повідомляють наші читачі, в деяких випадках “Київстар” пропонує ще місяць не піднімати плату за тариф, яка має підвищитися в новому році.
Читайте також: Три способи, як зв’язатися з абонентом, якщо на рахунку не вистачає коштів
У селищі Бородіно ще до війни за підтримки держави був побудований соціальний Центр для постраждалих… Читати далі
На узбережжя Одещини викинуло чергову морську міну, яку було оперативно знищено українськими військовими. Про це… Читати далі
14 лютого 2023 року військовий Віталій Верес отримав важке поранення під час оборони Бахмута, коли… Читати далі
Вересень. Налилася червоним кольором калина, яка є одним із символів України. Колектив обласного центру національних… Читати далі
16 вересня 2024 року мешканці Одеси та регіону відчули підземні поштовхи. У будинках гойдалися люстри,… Читати далі
Другого вересня, у день народження митця, якому мало виповнитися 70 років, в медіацентрі Любашівської публічної… Читати далі