Фонд державного майна України (ФДМУ) вкотре виставив на торги порт у Білгород-Дністровському Одеської області.
Інформація про майбутній аукціон опублікована на порталі Prozorro.продажі.
Як повідомляється, торги (а саме трираундовий англійський аукціон) призначено на 31 жовтня 2024 року, а заявки від потенційних покупців приймаються до 30 жовтня. Аукціон відбудеться, якщо будуть подані хоча б дві заявки.
Зазначена стартова ціна об’єкта – 178 млн грн.
Нагадаємо, попередню спробу продати Білгород-Дністровський порт ФДМУ робив у вересні поточного року. Тоді вартість об’єкта стартувала з 89 млн грн, і була вдвічі меншою за попередній конкурс, але жодного бажаючого купити порт тоді так і не знайшлося. Тому на аукціон 31 жовтня ФДМ повертається з початковою ціною.
Показово, що у чинній заявці лот значиться як «вперше, що виставляється». Хоча ця спроба для держпідприємства «Білгород-Дністровський порт» буде вже 12-ою.
Ще на тему: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує
Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн. грн. Аукціон визнали таким, що не відбувся.
13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.
Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.
Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.
Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю держпідприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.
Також серйозним мінусом може стати факт, що зараз підприємство працює лише як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення до дунайських портів Одеської області.
Вечір 1 квітня став часом, коли російські агресори поновили свої атаки. Цього разу об’єктом нападу… Read More
У середу, 2 квітня 2025 року, в Одесі та Одеській області синоптики Гідрометцентру Чорного та… Read More
«Одеське життя» вирішило запитати як самих одеситів, так і мешканців інших міст, як вони ставляться… Read More
Філія «Інфоксводоканал» попереджає про аварійне відключення водопостачання в частині Одеської області 2-3 квітня 2025 року. Read More
В Одесі жартували: що таке «Гуморина»? Це 1 квітня, коли звідусіль приїжджають люди, які не… Read More
В Україні з'явилося нове кліматичне явище – «тропічні» ночі, коли температура повітря не падає нижче… Read More