Білгород-Дністровський порт знову виставили на продаж – скільки просять цього разу

Фонд державного майна України (ФДМУ) вкотре виставив на торги порт у Білгород-Дністровському Одеської області.

Інформація про майбутній аукціон опублікована на порталі Prozorro.продажі.

Як повідомляється, торги (а саме трираундовий англійський аукціон) призначено на 31 жовтня 2024 року, а заявки від потенційних покупців приймаються до 30 жовтня. Аукціон відбудеться, якщо будуть подані хоча б дві заявки.

Зазначена стартова ціна об’єкта – 178 млн грн.

Нагадаємо, попередню спробу продати Білгород-Дністровський порт ФДМУ робив у вересні поточного року. Тоді вартість об’єкта стартувала з 89 млн грн, і була вдвічі меншою за попередній конкурс, але жодного бажаючого купити порт тоді так і не знайшлося. Тому на аукціон 31 жовтня ФДМ повертається з початковою ціною.

Показово, що у чинній заявці лот значиться як «вперше, що виставляється». Хоча ця спроба для держпідприємства «Білгород-Дністровський порт» буде вже 12-ою.

Ще на тему: Прокляття Білгород-Дністровського порту: ціна впала вдвічі, але її ніхто не купує

Вперше Білгород-Дністровський порт спробували продати на аукціоні 3 березня 2023 року. Тоді його стартова ціна становила 184,9 млн. грн. Аукціон визнали таким, що не відбувся.

13 березня 2023 року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон із продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого з пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ «Укрдонінвест». Але пізніше власник компанії відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони з продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

Держпідприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

Проблемність цього об’єкту пов’язана із заборгованістю держпідприємства, яка оцінюється у 100 млн грн. За умовами аукціону, цей борг має сплатити покупець.

Також серйозним мінусом може стати факт, що зараз підприємство працює лише як «сухий порт», тобто як великий склад, де збирається вантаж для відправлення до дунайських портів Одеської області.

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Статті

Як швидко та ефективно позбутися запою?

Запій — стан, при якому людина без перерв вживає алкоголь протягом кількох днів або тижнів.… Read More

18-08-2025 в 15:59
  • Новини

Одеські аграрії – серед лідерів за обсягами пільгового кредитування

Аграрні підприємства Одеської області з початку 2025 року залучили кредити на суму 3 млрд грн… Read More

18-08-2025 в 15:31
  • Новини

У Чорноморську батько підлітка, який зник у морі, оголосив голодування

Батько підлітка, який зник під час купання в Чорноморську, оголосив голодування біля міського відділу поліції.… Read More

18-08-2025 в 14:29
  • Новини

Росія завдала удару по заправній станції SOCAR в Одесі – наслідки

В ніч на 18 серпня в результаті атаки російських дронів-«шахедів» істотно постраждала нафтобаза компанії SOCAR… Read More

18-08-2025 в 13:29
  • Новини

На трасі Одеса – Рені зіткнулися вантажівка і легковик: є жертви

18 серпня на трасі Одеса – Рені, в Білгород-Дністровському районі, сталася ДТП за участю вантажівки… Read More

18-08-2025 в 12:33
  • Статті

В Одесі нові трамваї сходять з рейок: коментар «Одесміськелектротрансу»

Це питання активно обговорюється одеситами у соціальних мережах. Нові, сучасні трамваї полюбилися містянам та гостям… Read More

18-08-2025 в 12:22