Новини

Австрійські суднобудівники допоможуть Українському Дунайському Пароплавству модернізувати флот

Українське Дунайське пароплавство планує модернізувати тяговий флот Для цього залучать суднобудівників із Австрії.

Про це повідомив Генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.

За його словами, австрійська компанія ÖSWAG — одна з небагатьох, хто відгукнувся на ініціативу пароплавства та запропонувала різні варіанти модернізації тягового флоту УДП із заміною двигунів.

“ÖSWAG” – суднобудівна компанія, розташована в Лінці на Дунаї, що на півночі Австрії. Компанії майже 200 років.

“Взаємодія з фахівцями ÖSWAG дуже цінна, адже компанія не тільки має успішний досвід реалізації аналогічних проектів. Саме ця верф у 80-х роках минулого століття побудувала для УДП 19 самохідних суден проектів M044C і M044D, частину з яких ми тепер збираємося модернізувати”, – повідомив Москаленко.

Зазначається, що переважна більшість робіт буде проведена в Україні, адже пароплавство має намір підтримувати українську економіку, а також максимально завантажити власне виробництво та виробництво вітчизняних виробників.

“Операції, які потребують унікального досвіду та експертизи, наприклад заміну старих двигунів на сучасні, планують проводити силами європейських підрядників”, – додав Дмитро Москаленко.

Окрім австрійських партнерів, в УДП розглядають пропозиції суднобудівників з інших дунайських країн, яких через ризики у воюючій країні, небагато.

Як розвивається Дунайське пароплавство під час війни

УДП за підсумками серпня 2023 перевезло рекордний з початку війни обсяг вантажів – понад 206 тис. т.

Збільшення обсягів перевезень, за словами гендиректора УДП, стало можливим завдяки:

  • ефективну систему управління флотом;
  • модернізованою системою обслуговування флоту;
  • розвиток стивідорного спрямування;
  • ефективну роботу комерційного відділу;
  • ефективної моделі співпраці з румунськими партнерами;
  • сприятливим погодним умовам.

В даний час УДП налічує майже 200 барж в експлуатації, що є рекордним показником для компанії. У вересні планується ввести в експлуатацію ще 5 одиниць несамохідного флоту.

З початку 2023 року на базі технічного обслуговування флоту вже відбулися грандіозні зміни.

Створено цілісну інфраструктуру з обслуговування як самохідного, так і несамохідного флоту пароплавства: слюсарні та зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартівних лебідок, електродвигунів брашпилів, вимірювання товщин і корпусів тощо.

Одним із ключових нововведень є план будівництва інфраструктури для бункерування суден. Це знизить витрати та забезпечить більший контроль над обслуговуванням флоту.

Читайте також: На Одещині держава продала порт, який приносить прибуток

Share
Редакция

Редакция «Одесской жизни». Пишем о том, что происходит в городе, замечаем важные детали и знакомим вас с интересными людьми.

Recent Posts

  • Новини

В Одесі автобуси на Пересип повернулися на звичний маршрут

Із п'ятниці, 22 листопада, в Одесі відновлено роботу автобусів № 105 і №105-А за постійним… Read More

2024-11-22
  • Новини

Ремонтні роботи в Одесі: список вулиць, де не буде світла сьогодні

У п'ятницю, 22 листопада 2024 року, у зв'язку з плановими роботами на міських електромережах деякі… Read More

2024-11-22
  • Новини

Війна, день 1003: росія випробувала в Україні нову балістичну ракету

1003-й день Україна протистоїть повномасшатабній агресії російської федерації. На ранок, 22 листопада, ситуація на фронті… Read More

2024-11-22
  • Новини

В Одесі жінка за кермом «Ssang Yong» переїхала пішохода

В Одесі 49-річна водійка автомобіля «Ssang Yong» наїхала на жінку, яка переходила проїжджу частину і… Read More

2024-11-22
  • Positive News

Анекдот дня: чого бажає Рабінович у банку

Доброго ранку, друзі! Почніть свій день з посмішки - ми підготували для вас свіжу порцію… Read More

2024-11-22
  • Статті

Ціни на листопадовому Привозі: під дощиком – за салом

Привоз в останню декаду листопада: легкий дощик, «тяжкий» вітерець. Людей (чи так здалось) менше, аніж… Read More

2024-11-22