Новини партнерів

Як малому бізнесу підвищити впізнаваність бренду за допомогою LED-екранів

Реклама на LED-екранах – це дуже ефективний інструмент для своїх завдань. На них можна показувати динамічну та яскраву рекламу, яка привертає увагу потенційних клієнтів. А головне — закупити цю рекламу оптом та транслювати одразу на тисячах екранів по всій країні. Розглянемо, чим ця технологія може допомогти у розвитку бізнесу.

Реклама на вуличних LED-екранах

Зовнішні LED-екрани розміщуються на вулицях у місцях із високою прохідністю. Вони надійні та спеціально створені для розміщення в агресивних погодних умовах. Такі екрани часто використовують для залучення широкої аудиторії та рекламують те, що не прив’язано до його місця розміщення, але не рідко їх розміщують на фасадах торгових центрів, рекламуючи свої товари.

Придбати вже готовий або спроєктувати LED-екран під свої завдання можна у «Перша рекламна компанія». Дізнатися докладніше можна на офіційному сайті за посиланням: https://1-rk.com.ua/ulichnie-led-ekrany.

Особливості зовнішніх екранів:

  • Широке охоплення. Реклама показується цілодобово, привертає увагу перехожих та автомобілістів.
  • Яскравість та контрастність. Її добре видно навіть у сонячну погоду.
  • Надійність. Екрани захищені від вологи, пилу та перепадів температур.
  • Таргетинг. Конкретні рекламні ролики можна показувати у певний час або конкретний день.

Як приклад, кав’ярня може розмістити зовнішній LED-екран поряд із зупинкою громадського транспорту та показувати пропозиції ранкової кави або обідніх знижок.

Реклама на внутрішніх LED-екранах

Такий світлодіодний екран встановлюється всередині приміщень і часто використовується для інформування клієнтів про товари, послуги або акції. Ми всі бачили такі екрани і неодноразово. Найчастіше вони ставляться на прохідних місцях у торгових центрах, супермаркетах на вокзалах та інших місцях з високою прохідністю.

Особливості внутрішніх екранів:

  • Привернення уваги. Динамічна реклама помітніша, ніж статичні постери.
  • Гнучкість. Можна легко змінювати вміст рекламних роликів та запускати кілька один за одним.
  • Підвищення продажів. Можна просувати будь-які акції та новинки не залежно від наявності вільних рекламних місць.

Наприклад, магазин одягу, розміщений у великому ТРЦ, може на його території рекламувати завезення нового товару, сезонні знижки та багато іншого.

Чи варто купувати LED-екран

Малому бізнесу має сенс купувати такий екран лише у дуже обмежених випадках. Тому розумніше орендувати рекламний час. Оренда дає змогу протестувати ефективність такого підходу без значних витрат.


*на правах реклами

Share

Recent Posts

  • Авторський блог

Бомба у посилці: одесити, щоб вижити – прочитайте!

У Росії вигадують нові способи терору. Мета – вбивати та залякувати українців. З останнього –… Read More

03-07-2025 в 17:07
  • Статті

В Ізмаїлі створили дендропарк з дикими тваринами та екзотичними рослинами

В Ізмаїлі на станції юннатів кожен може знайти відпочинок серед природи — тут і затишний… Read More

03-07-2025 в 16:33
  • Статті

Дикі кабани хазяйнують на півночі Одещини: полювання заборонили, а регулювати потрібно

З ранньої весни дикі свині тероризують жителів Любашівської громади. Цілі виводки до десятка й більше… Read More

03-07-2025 в 15:45
  • Культура
  • Статті

Дорофєєва та циркові шоу: топ-5 подій Одеси 4 – 6 липня

Липень на дворі! Одеситів в цими вихідними запрошують на зіркові концерти та непересічні шоу. Шукайте… Read More

03-07-2025 в 15:28
  • Новини партнерів

Міцне рішення для конструкції: швелер у будівництві та промисловості

У сфері металоконструкцій високими вимогами до надійності та стійкості має швелер, що є профільом з… Read More

03-07-2025 в 15:09
  • Новини

Морські дрони: провал атаки РФ на Одещину та світові рекорди MAGURA

В Україні офіційно зафіксували п'ять рекордів, досягнутих військовою розвідкою завдяки використанню морських дронів. При цьому… Read More

03-07-2025 в 14:26